Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lov å holde i trøya, uansett hvor hardt man holder.

Forøvrig, Liverpool har hatt griseflaks i denne kampen. Det har kun vært et lag på banen og jeg håper virkelig Everton får en scoring eller to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Var ganske klar også.

I dag kan Liverpool ikkje klage på uflaks iallfall. No har eg ikkje fulgt so veldig nøye med på kampen, men var det den andre "sjangsen" til Liverpool i kampen?

Skrevet

Makan til feil resultat skal man lete lenge etter. Flaks i hue og rævva.

Men like greit, de spiller som en sekk med dritt, så noen snarlig friskmelding ligger ikke akkurat i emningen :D

Skrevet
Jeg skulle så gjerne plassert en solid takling ved leggen til Gerrard, mens han står godt plantet på gresset. Er så leit at ingen andre gjør det.

Jeg prøvde å finne på noe å svare til dette, men kommer til kort.

Skrevet

Jaja, samme om de vant, de ligger godt bak enda :tease:

Nå er det Arsenal-Chelsea. Det beste for oss er om den kampen ender uavgjort. Arsenal kan vinne, da det ihvertfall er bedre enn at Chelsea vinner.

Skrevet

De snakker om at Arsenal kommer til å spille hurtig så kommer denne kommentaren fra Kenneth Fredheim: Det betyr at vi må bevege beina fort.

Var nesten slik han sa iallefall. :)

Skrevet

Det hadde vore strålande å møte Leeds. Mykje følelsar i ein slik kamp tenker eg, og eg vil tru Leeds ville spele over både evne og kondisjon i ein sånn kamp. Trur nok neppe vi hadde fått det så lett, rett og slett fordi det ville bety veldig mykje for folk rundt Leeds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...