Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag håper eg vi får et par mål av våre eminente spisser. Rooney har hatt tørke, og Berbatov scorer jo stort sett bare på landslaget:)

Nå er det på tide å begynne å vise hva han er god for ang. målscoring hos United også. Vi trenger Berbamål og vi trenger definitivt en Rooney som scorer.

:yes:

@SniKaZ; Kuszczak var god idag ja. 8 eller en snill 9 på kampbørs etter min mening.

Skrevet
I dag håper eg vi får et par mål av våre eminente spisser. Rooney har hatt tørke, og Berbatov scorer jo stort sett bare på landslaget:)

Nå er det på tide å begynne å vise hva han er god for ang. målscoring hos United også. Vi trenger Berbamål og vi trenger definitivt en Rooney som scorer.

:yes:

@SniKaZ; Kuszczak var god idag ja. 8 eller en snill 9 på kampbørs etter min mening.

Rettere sagt BB. :)

Skrevet

- United 3p

- City med nytt uavgjortresultat på hjemmebane mot svak motstand. Neste helg er det Chelsea som kommer på besøk. Vinn-vinn situasjon.

- Aston Villa - Spurs uavgjort. Greit å holde lag på avstand...

Etterpå

- Everton tar poeng mot Liverpool

- Arsenal - Chelsea, vinn vinn situasjon - selv om hjemmeseier hadde smakt best.

- Barca - Real, artig avslutting på helga. Håper på langtidsskader osv

Skrevet

Hva mer er det å si om Giggs? Fantastisk spiller og en av hans beste kamper i år, no question about it. Tomas K stod utrolig bra i dag! Morsomt, har alltid hatt sansen for ham. Virker som en god gutt som er sympatisk!

Skrevet

Gratulerer med dagen, Ryan Giggs! GIIIIGGS, GIGGS WILL TEAR YOU APART, AGAIN!

Even at 36, just you wait and see! :D

Utrolig mann, det er han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...