Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Faen hva kjedigt! Hva kan man finne på på dagtiden til lordager når de ikke sender premier league kamper?!

Mye bedre enn sommerferien da. Da var lørdager ganske tørre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faen hva kjedigt! Hva kan man finne på på dagtiden til lordager når de ikke sender premier league kamper?!

Vel.. Jeg har brukt hele dagen på å spise lunsj på noe av det jeg mener må være det nærmeste man kommer syden i Norge:

forsidebilde.jpg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Rooney har mange år på banen igjen, han kan bli kaptein etter at Rio er ferdig, da er han moden for en slik oppgave.

Hva vet du om at Rooney ikke er moden? Litt whiney i det siste, men det er han jo naturligvis ikke om han er kaptein.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Det var vel selvmål? Så at VG Live krediterte Richards.

Skrevet
Rooney har mange år på banen igjen, han kan bli kaptein etter at Rio er ferdig, da er han moden for en slik oppgave.

Hva vet du om at Rooney ikke er moden? Litt whiney i det siste, men det er han jo naturligvis ikke om han er kaptein.

Rooney er en ung spiller, og jeg mener at de eldre spillerne passer bedre til en slik oppgave

Skrevet (endret)

8 minutter med tillegg. Ikke verst. Så slipper man i hvert fall å kjede seg mens det er pause i de andre kampene. :D

Jaja, så lenge varte den ledelsen. :p

Endret av Latias
Skrevet
8 minutter med tillegg. Ikke verst. Så slipper man i hvert fall å kjede seg mens det er pause i de andre kampene. :D

Jaja, så lenge varte den ledelsen. :p

Ikke akkurat rart, så mye tull det har vært med skader i denne omgangen.

Jeg er forelsket, tror jeg. DROGBA! :love:

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Helvete så Arsenal bommer. Gallas er målfarlig i år.

Håper Gunners putter en til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...