Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De ekte er det Nike som står bak & blir brukt av spillerne.

Delvis, Replica - draktene som blir solgt til oss supportere er ikke de samme som spillerene bruker, dette er såkalte Code 7 drakter.

Skrevet
Så det er fake?

Men i så fall hvor "mye" fake? Om det er helt likt så kjøper jeg. Bryr meg lite omat det er fake så lenge man studere trøya med mikroskop for å se forskjell på en fake og the real deal.

Okey, så du velger å støtte piratkopiering framfor klubben i ditt hjerte?

Skrevet

Hvorfor er det sånn at man skal bruke så mye penger som mulig for å være ekte supporter? Jeg ville aldri kjøpt en fake billig drakt, men blir litt tåpelig å rakke ned på de som ikke bruker så mye penger på det. Det er viktig å faktisk tenke på at noen ikke har så vanvittig mye penger til å svi av penger på noe sånt tull, som egentlig en drakt er. (Selv om jeg ikke klarer meg uten det)

Skrevet

Rooney her en stygg tendens til å bli småskadet hver gang han kommer inn i en god steam. Spesielt hvis han begynner å score i kamp etter kamp. Det er det sikreste tegn på at han snart blir skadet...

Skrevet

Jeg liker egentlig at alle eksperter tror vi sprekker og havner på 3. plass i år :hmm: Setter ikke akkurat press på laget, noe jeg tror er possitivt i lengden ;)

Skrevet
Ja, og en god del dyrere. Ligger vel på rundt 1300 kroner tror jeg.

Hmmm..Meget interessant..Hvor kan jeg få tak i disse? :)

Har bare 1 spillerbrukt trøye i samlingen min,så det ville vært stort og utvide den biten.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Eller Berbatov.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Yes please, også Foster på utlån ut sesongen.

Skrevet
£25 millioner? Da vil jeg heller at vi satser på Foster!

Både og, føler meg forsatt ikke helt trygg på Foster i mål. Merker jeg blir ekstra nervøs. Og det hjalp ikke akkurat på følelsen etter sist kamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...