Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda.. Har selv kjøpt neste sesongs drakt :) Har bare 6 drater fra før + 2 thailand-drakter, så.. hehe :)

Men uansett hvor fan man er, så er det litt dritt når en spiller som Roon skifter nummer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kor de har kjøpt den nye drakta? United.no? Er dei nye PL merka komt?

9056836[/snapback]

kjøpte fra store.manutd.com tror jeg det var. Nye PL-merkene har kommet ja :) får ikke drakta før 1.8 tho

Skrevet (endret)

Heinze med mål mot Mexico, hans andre totalt. :)

Håper for øvrig at han blir værende i Manchester.

Endret av wan
Skrevet
Kor de har kjøpt den nye drakta? United.no? Er dei nye PL merka komt?

9056836[/snapback]

Jeg bestilte fra United.no, med nr. 11 på ryggen. Rooney får vente til neste gang :)

Skrevet

Viasat sport har ikke rettighetene på Uniteds treningskamper i asia i år som begynner 17 juli. pokker ass

er det noen annen kanal som viser disse ?

hvor kan man få sett det på nettet? regner med at ikke bare jeg vil se de kampene?

Skrevet (endret)

åssen er disse klokkeslettene som står der iforhold til her? akkurat nå går det en japan kamp , men den vises ikke på skjermen?

Endret av norge
Skrevet

Hoho, tipper United trekker seg fra hele Tevez-styret nå. Hele opplegget der har jo blitt ganske så latterlig. Håper noen kjøper Tevez, slik at han slipper mer av Kia, neppe særlig morsomt for han. Det skal dog sies at jeg håper det ikke blir United. :p

Skrevet

Skjønner ikke at Liverpool kan handle Masch uten problemer, men med en gang en spiller som faktisk har spilt godt og skal til United er det full krig? Likhet i loven? not.

Skrevet

Det er mange krefter i spill som begynner å frykte at Manchester United vil bli for allmektige. Dette er en konspirasjon for å svekke det sterkeste leddet.

Skrevet

Som alltid. Men Alex er nok en av de mektigste managerene i verden nå.

Over til noe annet. Får vi Tevez har vi nok det styggeste spissparet på denne siden av ekvator. Shrek og Orketrollet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...