LowBalls Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 herrejesus så mye pepper dere gir meg...... Can you blame 'em?
Sir LuckyNr7 Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 håper vi får en gladnyhet imorgen fra transferspetakelet
banansplitt™ Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Tss. En uke på ferie og United signerer Owen. Vi skal ikke gjøre et forsøk på å signere Gerrard og Carragher i samme slengen?
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Tss. En uke på ferie og United signerer Owen. Vi skal ikke gjøre et forsøk på å signere Gerrard og Carragher i samme slengen? Carragher spiller allerede for oss i form av alle selvmålene han netter. Se for dere Kopforum om Gerrard hadde gått til oss. Sitter også og drømmer og en CL-finale mellom United og Liverpool hvor Owen netter vinnermålet tre minutter på overtid. Ville ledd mer enn jeg hadde jublet, og det sier litt.
DJ_Dark Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Tss. En uke på ferie og United signerer Owen. Vi skal ikke gjøre et forsøk på å signere Gerrard og Carragher i samme slengen? Carragher spiller allerede for oss i form av alle selvmålene han netter. Haha. :!:
Schjellin Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Damn Berba er classy! Andy Garcia anyone? heh... ikke veldi bra reklame, med tanke på barna som ser opp til slike spillere. Er enig med deg LuckyNr7. Men selv om de er fotballspillere så er det normale mennesker, så er di ett forbilde for barna. Men så lenge det ikke gjør slik på benken så er det jo uansett bra. (kremt Iversen)
jonaz91 Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Nei... Berbatov er no kjent for å vere ein av dei som kan fyre ein sigg eller to på feriar og slikt, hvertfall... Det er ikkje gale å røyke, så lenge det er i små mengder, sånn at det ikkje påverkar din fysiske tilstand. La no fyren få kose seg litt!
kandinsky Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 (endret) heh... ikke veldi bra reklame, med tanke på barna som ser opp til slike spillere. Om unger nå til dags hadde blitt halvparten så råe som Berbatov hadde enhver vært fornøyd. håper vi får en gladnyhet imorgen fra transferspetakelet Ronaldo: Vi har solgt ett uromoment i klubben, og vi har fått nesten en milliard for det. Tevez: Vi har fått ut en sutrekopp. Valencia: Vi har fått inn en potensiell stjerneving som har bevist at han kan spille bra i PL. Owen: Vi har fått en gratis spiller som bringer masse bra med seg. Han er brite, han kom gratis, tidligere liverpool-legende (=mye grinete LFC-supportere allerede 1 måned før sessongstart ), han har bevist at han kan takle PL, han er en perfekt back-up-spiss for Berba og Rooney +++. Stopp å sipp om Benzema, Ribery, Etoo og Zlatan. Vi har en topp førsteellever og en verdensklasse-tropp allerede nå. Om det er nødvendig med fler signeringer har nok SAF mer kontroll enn samtlige her på dette forumet og da vil han ta grep. Hvem har uansett krav om PL 4 år på rad? Denne sessongen håper jeg spillere som Tosic og Fabio blomstrer. 4 år på rad ligger opp mot umulig. Endret 5. juli 2009 av niko_90
Ed Hunter Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Kunne tenkt meg Marcos Senna på billigsalg, veit han er 32, men har nokre sesonger igjen..
Kjartan1234 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) heh... ikke veldi bra reklame, med tanke på barna som ser opp til slike spillere. Om unger nå til dags hadde blitt halvparten så råe som Berbatov hadde enhver vært fornøyd. håper vi får en gladnyhet imorgen fra transferspetakelet Ronaldo: Vi har solgt ett uromoment i klubben, og vi har fått nesten en milliard for det. Tevez: Vi har fått ut en sutrekopp. Valencia: Vi har fått inn en potensiell stjerneving som har bevist at han kan spille bra i PL. Owen: Vi har fått en gratis spiller som bringer masse bra med seg. Han er brite, han kom gratis, tidligere liverpool-legende (=mye grinete LFC-supportere allerede 1 måned før sessongstart ), han har bevist at han kan takle PL, han er en perfekt back-up-spiss for Berba og Rooney +++. Stopp å sipp om Benzema, Ribery, Etoo og Zlatan. Vi har en topp førsteellever og en verdensklasse-tropp allerede nå. Om det er nødvendig med fler signeringer har nok SAF mer kontroll enn samtlige her på dette forumet og da vil han ta grep. Hvem har uansett krav om PL 4 år på rad? Denne sessongen håper jeg spillere som Tosic og Fabio blomstrer. 4 år på rad ligger opp mot umulig. Er det bare en måned til sesongstart?!?! Tiden flyr! Endret 6. juli 2009 av Kjartan1234
Ol'H Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Vel vi har solgt Ronaldo og Tevez. Fått inn to spillere. Ingen av dem kan erstatte det vi har solgt. Vi må ha mer.
tc47 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Vært i USA litt over 1 uke, derfor jeg har vært borte. Mye lesing for meg her i tråden gitt. Ja, Saha var bedre enn Ruud, og det var også en stor del av grunnen til at Ruud måtte ta farvel må Old Trafford. Saha ble foretrukket fremfor RvN i ligacup finalen (den sesongen vi bare tok ligacupen, var det 04/05 eller 03/04?). Saha var en komplett spiss når han var i form, desverre sto skadene i veien for at han noen gang skulle bli anerkjent som en av verdens beste spisser. Kan du ihvertfall si noe som "Saha kunne blitt bedre" eller noe? Ruud er en av de største spillerne som har spilt for oss og gjort så utrolig mye fantastisk for oss mens Saha fikk ikke vise frem 1/4 del av det en gang selvom jeg er enig i at han kunne blitt fantastisk for oss; han hadde kvalitet. Etter det Ruud har gjort for oss, skulle man tro at United supportere kunne si at han var en bedre spiller enn Saha for oss overalt. Ellers, hvis alt dette Tevez har sagt stemmer så er det så utrolig unødvendig av fyren. Jeg var mye enig med han i de første uttallelsene hans som kjent her, men at han må komme ut og si ting igjen og igjen og på "nye" måter HVIS dette stemmer uten at han blir stilt 100 spørsmål om det osv. på feil måter av media så er det utrolig trist. Greit nok, dra til City fordi han har egentlig lite av andre valg men ikke si så mye (igjen, hvis han faktisk sier det han sier pga. det han mener og ikke blir utnyttet av media siden han er "hot" i media akkurat nå og blir stilt spørsmål på spansk osv. som blir skrevet i engelsk bl.a. på forskjellige måter). Men som sagt, rett og slett unødvendig. Men at han blir kalt for JUDAS pga. dette? Da vet ikke folk hva ordet betyr en gang. Heinze er Judas, Tevez sier dette (hvis han gjør det i så stor grad) i det minste etter han ikke er en del av klubben lenger osv. selvom det ikke er noe grunn til å gjøre det heller; og ber ikke etter direkte overgang til Liverpool eller noe samt å saksøke klubben for faen. At noen kan si at de har mindre respekt for Tevez enn Heinze er kvalmt, ekkelt og ganske dumt for å være helt ærlig. Tevez sier kanskje dumme ting i etterkant, og hadde opprinnelig et poeng også etter min mening selvom han kanskje drar det for langt nå hvis alt vi leser stemmer. Heinze gjør faktisk en ekkel ting mot klubben og prøver å få klubben til å "tape" noe ved å saksøke de mens han prøver å komme seg til Scouserne. jeg betrakter ikke Tevez som noe Judas. Han gjorde mye bra, men jeg blir bare oppgitt og lei over at han må ødelegge alt i ettertid. Tevez ga til tider alt som han sier, men problemet ligger jo helt tydelig hos han. Siden det tross alt er kun han som har et problem med klubben. Ingen andre. Vel vi har solgt Ronaldo og Tevez. Fått inn to spillere. Ingen av dem kan erstatte det vi har solgt. Vi må ha mer. Ellers veldig enig i det Hyrlen har sagt i det siste, og skjønner ikke hva problemet til et par er ang. Lucky. Nok å si ifra en gang, vil han fortsette på den måten så er det bare å la være nå. Kan også skjønne at det er frusterende å kjøpe Owen, jeg ble ganske irritert når jeg så det. Men det hjalp å lese litt her og andre steder, men bare hvis dette var back-up kjøp, ikke hoved spiss-kjøpet som gjør at vi ikke kjøper noen flere spiss nå. Føler at vi trenger en spiss til, men skjønner at det kanskje blir vanskelig nå og troppen kanskje er god nok fra før av mtp. talenter som er der og. Valencia-kjøpet er jeg fornøyd med, selvom han må jo også bevise at han fortjener plassen sin i en slik klubb. Har stor tro på han ihvertfall, etter det jeg har sett av han i Wigan (ganske mye) og i diverse andre video osv. Må også si at det blir ganske feil å kalle Berbatov for en flopp. Han hadde 10 assists i PL, bare 1 bak RvP. Det i seg selv er nok til å ta vekk "flopp"-taggen men jeg må si at noen ganger er han frustrerende å se på. Husker et par ganger når han faktisk kunne og burde nådd gjennombruddspasninger og hadde vært alene med keeper men orker/klarer det ikke. Og når han en gang hadde ballen i beina og keeper kom stormende ut, hadde han ikke sjans å løpe fra kepeeren og ballen ble klarert lett. Det som frustrerte meg mest var etter jeg så 08/09 Season Review på DVD, hvordan han bommer på free headers. Hvis folk husker Sunderland-kampen da vi vant i 90.min+ med en litt heldig Vida scoring, hadde han en UTROLIG lett heading i 60min.+ som ble servert perfekt på hodet hans etter et nydelig innlegg. Også f.eks headingen mot Barca i selve CL-finalen da det var 10+ min igjen og han hadde en nærmest free header i feltet etter corner, tror jeg det var. Han skal være en målscorer samt resten, og tilfører ikke laget med press på forsvaret til andre laget heller så han må begynne å vise litt mer fart i spillet og begynne å heade litt bedre på målsjanser også. Men tror han kan klare det, han MÅ klare det. 30 mill pund + ble betalt for han, og etter en helt grei første sesong samt salgene av Ronaldo og Tevez, må det bli Berba-time i år. It just has to be. Spennende tider, dette blir en gøy sesong å følge med på. Lite press mtp. på PL 3 år på rad og et lag som må forandre litt på spillestilen; og jeg tror det blir en positiv forandring overalt selvom det kan ta litt tid før alt fungerer pent og 100%. Lør 15-08-2009 Kl. 16:00 BIRMINGHAM Old Trafford Blir knall, satser på at vi ikke starter ekkelt og treig igjen som i 07/08 + 08/09 og spiller 0-0 eller 1-1. Satser heller på en kamp som det var i 06/07 når vi kom ut som sultne spillere og banket Fulham 5-1 på hjemmebane. Husk også at det sikkert blir 17:00 kampen på Sky som vises på søndager siden vi er Champions; så blir sikkert søndag 16.08 17.00 det er avspark på Old Trafford. Men er ikke 100% sikker enda, terminlisten har jo nesten ingen tidspunkter bekreftet enda. Men det er den helgen ja, bare 1.5 måneder igjen jo, not fucking bad. Endret 6. juli 2009 av tc47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå