Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det litt morsomme er nok at han tror at han er god nok til å erstatte Ronaldo selv ;)

det verste er jo at det sansynligvis er sant -.-

At han skal erstatte Ronaldo? Hva får deg til å tro at vi ikke får inn en klasseving (eller to for den saks skyld) for 80 millioner?

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Endelig var dagen her. Dette var en flott ende på Ronaldo-sagaen.

 

Nå får vi massevis av penger, og vi sitter fortsatt igjen med alt Ronaldo har bidratt med. Vi får større økonomiske muskler, og lagånden stiger nok på dette. Blir en spennende sommer, og en spennende sesong, men dette har jeg gledet meg til lenge..!

 

edit: United burde stillt betingelse om at de måtte kjøpt Nani for 20 mill £ også! :p

Endret av genser
Lenke til kommentar
Det litt morsomme er nok at han tror at han er god nok til å erstatte Ronaldo selv ;)

det verste er jo at det sansynligvis er sant -.-

 

Nani kan bli god, ja.

Bedre enn Ronaldo, nei!

 

Men er enig i det genser sier her, United vil nok bli ett mindre egoistisk lag etter Ronaldo drar. Dette kommer til å bli en spennende sommer med tanke på spillerkjøp! Nå kan de omtrendt plukke fra øverste hylle så lenge klubben aksepterer det. :)

Lenke til kommentar
points: du er ikke lett å diskutere med :)

 

Jeg ønsker Ronaldo alt godt i resten av karrieren så lenge det ikke er mot oss. Det er min mening

 

Hopper på den. Jeg kommer ikke til å bli RM-fan, men hvis de spiller mot Liverpool skal jeg heie på Madrid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Artig nok er alle spillerene du er interessert i, Wisbatov, Real's. Hadde det ikke vært like enkelt med Hunter, VDV og Robben + £30? Skjer jo ikke at vi henter alle tre, men forhåpentligvis minst en av de.

Lenke til kommentar
Artig nok er alle spillerene du er interessert i, Wisbatov, Real's. Hadde det ikke vært like enkelt med Hunter, VDV og Robben + £30? Skjer jo ikke at vi henter alle tre, men forhåpentligvis minst en av de.

 

Ja, minst en av de. Jeg vet heller egentlig ikke om det hadde vært enklere, da kunne Robben/VDV/Huntelaar alene veltet en overgang noe Perez antagelig ikke er interessert i. Jeg ser det uansett ikke som utrolig sannsynlig at vi skulle ende opp med alle, men jeg vet at jeg ikke hadde sagt nei til noen av de, og jeg vil aller helst ikke at noen av de skal ende i Liverpool. Ikke bare fordi de alle er spillere jeg liker veldig godt, men fordi de ville styrket laget deres utrolig mye. Overraskende lite respons på innlegget mitt forresten.

Lenke til kommentar
Det litt morsomme er nok at han tror at han er god nok til å erstatte Ronaldo selv ;)

det verste er jo at det sansynligvis er sant -.-

At han skal erstatte Ronaldo? Hva får deg til å tro at vi ikke får inn en klasseving (eller to for den saks skyld) for 80 millioner?

 

Mente at han tror det selv jeg ^^

Lenke til kommentar

Takk for alt Ronaldo! Jeg var på OT da han scorte sitt første mål for klubben. Frispark mot Portsmouth. Halloween i 2003. Jeg husker det godt. Satt på tribunen da jeg var 10 år, med en 1 dag gammel Ronaldo drakt (som henger på veggen i dag). Satt å sa til meg selv: Giggs må ta det, Giggs må ta det. Så smalt det! Ronaldo scorte! Og da var det i gang.

 

Fram til nå har jeg vært en stor fan av han. Har vært en nytelse å følge han gjennom alle disse årene.

 

Men nå syntes jeg det var nok. Litt for arrogant. Han, som ingen andre, kommer ikke til å bli større enn hverken Manchester United eller sir Alex Ferguson.

Ferguson har kvitta seg med stjerner før (Staam, Beckham, Nistelrooy). Og gjør det altså igjen. Han har dog sagt at det var en tabbe av han å kvitte seg med Staam. Mulig dette også blir det, men det får vi se med tiden.

 

Uansett: Lykke til!

 

PS! Da kommer vel Ribery inn da =D

Lenke til kommentar

NightKeeper er nok fullt klar over det, men han frykter nok at noen av disse pengene skal bli brukt til å kjøpe Tevez. Nani er det jo delte meninger om. Jeg mener han kan bli stor.

 

EDIT: Stygg GIF. Han har gjort mer for klubben enn mange andre. Han er en spiller som fortjener respekt. Dere behandler han som om han var Heinze.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
*Syntes vi kan få Nani og Tevez vekk i samme slengen. Da blir det fest.

 

Er det mulig? Dette er det Manchester United fans som sier?

 

Og for det andre så er den to år lange låneavtalen med Tevez netopp avsluttet.

 

Og problemet ditt er?

 

Kjøper vi Tevez så kommer jeg til å gå inn i en dyp depresjon.

 

Fikser ikke spillere som klager til media om at de "ikke er endel av familien", og i hvert fall ikke når man blir behandlet så bra av fansen av og klubben, som Tevez har blitt.

 

Få han til helvete bort.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Begge er spillere som har mye å lære når det kommer til fotballforståelse, men begge har potensialet til å bli store. Det Babel viser på landslagsnivå, og har vist tidligere for U21 landslaget tyder på at han kan bli/er god, men det virker ikke som Liverpool passer han spillemessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...