Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytt avatar før jeg spyr HCG.

 

Nani skal ikke bort, tror det er bullshit og hvis han skal er det på lån. Er bare rykter.

 

Ellers, Nasciboy:

 

"INGENTING, Rooney er en god spiller med er fullt erstattelig. Ronaldo derimot er vanskeligere å erstatte tror jeg så jeg må nok innrømme at salg av Ronaldo er ett tap for United...."

 

Rooney er faen meg viktigere enn Ronaldo for laget. Har du kanskje sett Utd i det siste? Alt kommer gjennom han, han er faen meg svær, pasningene. Til og med stoppe kontringer. Vi kan erstatte en sutrete Ronaldo som bare er bra mot laget når han er i form, ellers kritiserer han manageren og alt om at det var dårlig taktikk osv. Rooney er massiv for oss, mye større enn Ronaldo var i Utd. Rooney kan bli en legende, Ronaldo kunne aldri blitt det etter i fjor og alt.

 

EDIT: Og ja, nå bør det ikke være noe filming hos oss. :) Good shit.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Helt sant, jeg er takknemlig for alle målene til Ronaldo. Men nå tror jeg vi får se en annen vending på Rooney og Berbatov. Få bort uro-elementer som Tevez og Ronaldo, å endelig få kun dedikerte folk.

 

Jeg kjenner jeg er dritlei Ronaldo, å dette kom som en befrielse! Jeg gleder meg til å se hva vi kjøper. Med Brown og Hargreaves i tillegg tilbake denne sesongen så har jeg enorm tro. Jeg håper på en ny playmaker på midten samt en billig ving i Valencia. Å en ny god etablert spiss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vi kan jo bare drømme, men sansynligvis havner 90% av overgangen i lomma på Glazer. Og hva er poenget med å hente Zlatan? Benke Berbatov?

Lenke til kommentar

Sånn som jeg ser det nå så trenger vi 2 nye spillere. En goalgetter som putter 25+ mål uten tvil i løpet av en sessong (Det har vi ikke nå), Og en ny kantspiller som kan skape farlige kontringer. Håper vi får bruke mesteparten av pengene på transefer. Usikker på om vi burde beholde Tevez, liker karen godt, men han overbeviser ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva skal vi med Berbatov om han ikke er god for 25+? Han lå jo på 20 i Tottenham, og som kjent scorer United mer. Ser ikke helt tankegangen.

Lenke til kommentar
Hva skal vi med Berbatov om han ikke er god for 25+? Han lå jo på 20 i Tottenham, og som kjent scorer United mer. Ser ikke helt tankegangen.

Tar man med assists og hvor mange mål han skaper er Berbatov vel verd det. Men selvfølgelig har han ikke hodeløse løp 40m tilbake, så han jobber vel ikke så godt. Sigh.

Lenke til kommentar

Om Ferguson & co får til dine drømmekjøp, hvordan ville laget sett ut i deres hode da?

 

Tror nok denne er litt urealistisk, men samma det :)

 

united_team-2.jpg

 

**: Synes United burde skaffe enten Lloris eller Adler som en fremtidig erstatter til VDS.

 

Hva med dere? :)

 

Edit: Bort med Tevez, inn med Benzema :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg synes det igrunn er rart at Gerrard enda ikke er blitt linket til stjernelaget til Perez, virker jo som om det er superstjernene han vil ha!

Engelskmenn funker sjeldent bra for Real.

De har vel lært fra Owen,Beckham og Macca.

Som i Steve?

 

 

Hva skal vi med Berbatov om han ikke er god for 25+? Han lå jo på 20 i Tottenham, og som kjent scorer United mer. Ser ikke helt tankegangen.

Tar man med assists og hvor mange mål han skaper er Berbatov vel verd det. Men selvfølgelig har han ikke hodeløse løp 40m tilbake, så han jobber vel ikke så godt. Sigh.

Jobber ikke så godt som? Rooney tar seg av de løpa. Ser ikke helt hvor 40m returløp kommer inn i bildet når diskusjonen var rundt kjøp av goalgetter.

 

Også var lineupen tåpelig.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en skadefri Sneijder, og kanskje en ny spiss. Men laget vårt faller jo ikke sammen uten Ronaldo. I mål bør vi på sikt sørge for at Van der Sars etterfølger er sikret, enten i form av Ben Foster eller en ny keeper. I forsvaret har verdens beste midtstopperpar, kanskje verdens beste venstreback, solid høyreback og flere talenter/god backup. På sentral midtbane tror jeg vi har mer en god nok dekning om Hargreaves kommer tilbake for fullt. Vingene er det største problemet, men jeg tror som sagt at et godt kjøp her kan løse mye. På spissplass har vi Rooney, Berbatov, Welbeck og Macheda. Det skal kunne holde.

 

EDIT: Kommer Valencia inn er jeg usikker på om vi trenger enda en ving, men det hadde gjort meg tryggere.

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Hva skal vi med Berbatov om han ikke er god for 25+? Han lå jo på 20 i Tottenham, og som kjent scorer United mer. Ser ikke helt tankegangen.

Tar man med assists og hvor mange mål han skaper er Berbatov vel verd det. Men selvfølgelig har han ikke hodeløse løp 40m tilbake, så han jobber vel ikke så godt. Sigh.

Jobber ikke så godt som? Rooney tar seg av de løpa. Ser ikke helt hvor 40m returløp kommer inn i bildet når diskusjonen var rundt kjøp av goalgetter.

Det var ikke myntet direkte på diskusjonen rundt goalgetter, men spiss som sådan. Folk bruker arbeidskapasitet som er argument for en spiss. Å i Tevez-Berba diskusjonen. Når selv statistikken viser at det Berba gjør er klart mest matnyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...