Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Noen som vet noen god måte å se kampen online? Får ikke inn Viasat 4 av en eller annen grunn :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Blir hjemmedrakt med Ronaldo i kveld. Jeg hadde tenkt til å bruke bortedrakta med Giggs, men vi har ikke tapt siden jeg begynte å bruke Ronaldo drakta så tør ikke ta sjansen i kveld. Jeg lader forøvrig opp med 1968 finalen på DVD.

Blir hjemmedrakten med Ronaldo her også.. Dette blir helt fantastisk, gleder meg noe helt vilt.. På tide å bli historiske med to seiere i Champions League på rad, lykke til folkens :)

EDIT: Nesnomis, viasat on demand!! men dette er ikke en kamp man skal se på PC skjermen.. Ut og avsted til nærmeste pub :)

Endret av Lionel_Luthor
Skrevet

tror klokka mi er ødelagt...tiden går ufattelig tregt... JEg er så nervøs, men jeg har en bitteliten godfølelse, pleier ikke å ha det før viktige kamper, så litt skummel er den dog.

Skrevet

Blir bare verre og verre dette, nå håper jeg kompisene mine kommer snart sånn at jeg kan fokusere på noe annet i en times tid...

Skrevet

Fy faen så nervøs jeg er nå! Satser på finaledrakten fra i fjor med Ferdinand på ryggen i kveld. Lader forøvrig opp med sesongDVD'en fra treble-sesongen 1998/99. :D

Skrevet
Fy faen så nervøs jeg er nå! Satser på finaledrakten fra i fjor med Ferdinand på ryggen i kveld. Lader forøvrig opp med sesongDVD'en fra treble-sesongen 1998/99. :D

Fy faen høres ut som helt topp oppvarming :D Den sesongen er jo bare helt konge :D

Tipper Manchester vinner 4 - 1 i kveld :D:D

Skrevet

Gleder meg gaanske mye til 20:45 nå :D Overraskende mye faktisk :p Anyway så ønsker jeg dere her inne lykke til, håper på en rå match med spenning og scoringer.

Skrevet

Egentlig håper jeg vi kjører over Barcelona fra start til slutt slik at jeg ikke trenger å være nervøs under kampen i det hele tatt. Så 4 - 1 høres fint ut.

Skrevet

Håper ikke dere tror vi ( United for de som ikke liker at vi sier "vi" ) vi rundspiller Barcelona:P det er vel det nermeste vi kommer til umulig! =/ Har en dårlig følelse foran kampen, Barcelona er så forbanna gode :/

Skrevet

Selvsagt tror vi, vel iallefall ikke jeg at vi rundspiller Barcelona, men jeg drømmer om det. Jeg er nervøs som få for øyeblikket, eller man kan vil si mange i dette tilfelle, og er livredd for Barcelona.

Skrevet (endret)

Ok. Here we go:

Team News

Starting 11

GK: Edwin van der Sar #1

RB: John O'Shea #22

CB: Rio Ferdinand #5

CB: Nemanja Vidić #14

LB: Partice Evra #3

CM: Michael Carrick #16

CM: Ryan Giggs #11

CM: Anderson #8

FW: Ji-Sung Park #13

FW: Cristiano Ronaldo #7

FW: Wayne Rooney #10

Substitutes

GK: Tomasz Kuszczak #29

DF: Rafael Da Silva #21

DF: Jonny Evans #23

MF: Paul Scholes #18

MF: Luis Nani #17

FW: Carlos Tévez #32

FW: Dimitar Berbatov #9

Og Barcelona:

Valdes

Puyol

Pique

Toure

Sylvinho

Xavi

Busquets

Iniesta

Messi

Eto'o

Henry

Endret av GBD
Skrevet

Lykke til alle sammen. Nå er det offisielt på tide å sette seg foran tv'en og ha 100 prosent fokus på kampen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...