n4w Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Om jeg hadde fått over 1 mill i ukelønn, så ja. Så lønna deffinerer hvor god fotball spiller du er? Ja jøss, da skulle jeg faen meg likt og sett Bill Gates på Liverpool. :!:
Maynard James Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Da setter vi strek for nå. Diskuter kampen, laget. Men hold dere unna tåpelige kommentarer rettet mot andre bruker. Hva de selv mener er deres sak. Reaksjoner ta's på PM. Dalglish
BaltusBrun Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så ikke på kampen men etter referatet var det to straffebom
tc47 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Foster Rafael Vidic Ferdinand Fabio Welbeck Anderson Gibson Park Tevez Macheda Er det mulig?!?! Hva skjer med verden?!?!?!??!?!§ Gjetta åtte av spillerne riktig. Ler av folka som mente at det var dumt å starte med da Silva-brødrene. :!: Uansett, vi burde ta dette. Blir skuffet om vi ikke vinner. Ler av de? Det var en grunn, vi røk. Jeg er veldig deppa akkurat nå og er redd frustrasjonen min kan få meg utestengt eller noe og at Berba blir litt grillet nå, så jeg gidder ikke diskutere så mye. Jeg har hatt så jævlig lyst på FA Cupen i HELE år etter vi røk på en så drit måte mot Pompey i fjor, og selvom jeg er litt sur på Fergie så skjønner jeg det. Men utrolig at dommeren ødelegger for oss helt jævlig i dag OG i kvartfinalen i fjor da Ronaldo skulle hatt en klar straffe. Jeg er så utrolig deppa akkurat nå.
Geir M Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Dette var surt. Jeg så ikke kampen, men leste at enkelte mener vi skulle hatt en straffe tidligere i kampen. Stemmer dette? Isåfall er det ekstra bittert. Gifen av fergi sier det meste. Samtidig klarer jeg nesten å glede meg litt over den. Den mannen hater å tape like mye som han alltid har gjort, og er fortsatt sulten på flere titler. Herregud for en unik manager han er. Ingen andre managere kommer i nærheten av hans betydning for noe annet lag i historien. Vi er ekstremt priviligerte som har han. Endret 19. april 2009 av Geir M
Geir M Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Det var forbanna surt å ryke ut i dag, men kampprogrammet tvinger Fergie til ikke å stille med sitt sterkeste lag i dag. Synd at det laget som er best og kjemper om flest titler blir straffet for dette egentlig. Det er helt latterlig at det skal være sånn. Endret 19. april 2009 av Alastor
Maynard James Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Massivt av OT er fjernet. Advarsler er gitt ut. Som jeg sa for et par sider tilbake siden, nå setter vi strek for denne tåpelige diskusjonen. Reaksjoner ta's på PM. Dalglish
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Dette var surt. Jeg så ikke kampen, men leste at enkelte mener vi skulle hatt en straffe tidligere i kampen. Stemmer dette? Isåfall er det ekstra bittert. Gifen av fergi sier det meste. Samtidig klarer jeg nesten å glede meg litt over den. Den mannen hater å tape like mye som han alltid har gjort, og er fortsatt sulten på flere titler. Herregud for en unik manager han er. Ingen andre managere kommer i nærheten av hans betydning for noe annet lag i historien. Vi er ekstremt priviligerte som har han. Straffen var soleklar. Skulle også vært rødt kort.
Robinvi Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Ganske skuffende kamp i dag, men med tanke på lagopstillingen ikke veldig overraskende. Synest det er dumt at Ferguson nedprioriterer FA cupen så veldig, men kan skjønne det. Berbatov har hatt en klar formsvikt, det er det ingen tvil om. Straffen hans var også elendig. Jeg kan vel ikke akkurat sies å være den støreste fan av Berba, men han har definitivt levert varene i en del kamper. Er han verdt 300 millioner? Kanskje, personlig synest jeg ikke det. Blir ihvertfall veldig spennede denne sesongavsluttningen, med championsleague og PL. Ingenting er avgjort. EDIT: Ser det har vært en opprydding her, skjuler all offtopicen. Endret 19. april 2009 av Alastor
HeHauken Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Nesten synd at United røk ut. Jeg hadde sett for meg en superfinale i mai mellom Chelsea og United. Når det er sagt, ser det ut til at jeg fikk rett i år. Jeg spådde at FA-Cupen var mest troverdig i år med tanke på tittel for Chelseas del.
Kjartan1234 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Jeg sa selv at vi kunne takke Berbatov for tapet idag. Ja det var en ræva straffe som han kunne klart seg uten, men folk her inne som klager på at han springer for lite? Dette er da gamle nyheter, han har selv gått ut i media og sagt at han ikke springer idiotisk etter baller som han ser er umulige å nå! Kommer det som en overraskelse for folk her at han springer lite? Han spiller greit i kampen idag, hadde ett par gode passninger som gav United kjangser. Uten Berbatov hadde vi hatt minst 3 fler uavgjort kamper i år ( dårlig hukomelse ) / vi hadde ikke ledet serien.
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd Er jo United og Chelsea som bør ta tittlene i England, ettersom at de klart er best!
D'Amico Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Gjetta åtte av spillerne riktig. Ler av folka som mente at det var dumt å starte med da Silva-brødrene. :!: Uansett, vi burde ta dette. Blir skuffet om vi ikke vinner. Ler av de? Det var en grunn, vi røk. Men det var ikke da Silva-brødrene sin. Strålende kamp av begge to. Gode offensivt, uten at det går ut over det defensive. Nå skal det nevnes at de nøt godt av Rio og Vidic sitt storspill, men absolutt en av Rafael og Fabios beste kamper. Strålende combos av Macheda og Welbeck. Tror vi hadde fått se mer av det om de to spilte på topp, med Tevez på kanten, men gjort er gjort. Synd med tap, spesielt siden vi var best i de 120 minuttene før straffekonken. Men for å se litt positivt på det slipper vi en ekstra kamp i vårt allerede tettpakkede kampprogram. Og de som skal si at finalen var sesongens siste kamp og dermed ikke hadde hatt noe å si for CL og PL, kan bare gi faen. Jeg trenger noe å trøste meg med. Berbatov-diskusjonen er så meningsløs at det ikke er mulig. Du er ikke en flopp når du ligger på andreplass på assisttabellen i PL, heller ikke når han er vår tredje mest produktive spiller. Så enkelt er det. Endret 19. april 2009 av D'Amico
D'Amico Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg hadde sett for meg en superfinale i mai mellom Chelsea og United. Det kan fortsatt bli en superfinale mellom Chelsea og United i mai. Sørger dere for å komme videre, skal vi gjøre det samme. Deal? Edit: Fuck it. Endret 19. april 2009 av D'Amico
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd Rart du blir fornøyd om Liverpool ikke tar noen titler iår siden eneste titlen de kan vinne er PL. D Edit: jeg skrev ikke foran rart, jeg sverger. Endret 19. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Geir M Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd Rart du blir fornøyd om Liverpool ikke tar noen titler iår siden eneste titlen de kan vinne er PL. D Ikke egentlig. For dersom Pool ikke tar den så blir det united. Chelsea ligger for langt bak.
Kjartan1234 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd Rart du blir fornøyd om Liverpool ikke tar noen titler iår siden eneste titlen de kan vinne er PL. D Hvorfor er det rart? Han sier bare at han er fornøyd så lenge Liverpool ikke tar noen titler i år, det inkluderer også Premier League
n4w Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd Er jo United og Chelsea som bør ta tittlene i England, ettersom at de klart er best! Bør. Uansett, hvis United fortsetter som nå kan du vinke farvell til alle gull medaljer og pokaler i år.
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd Er jo United og Chelsea som bør ta tittlene i England, ettersom at de klart er best! Bør. Uansett, hvis United fortsetter som nå kan du vinke farvell til alle gull medaljer og pokaler i år. Vet ikke om du fikk det med deg, men vi stillte faktisk med B-laget mot et toppet Everton Hadde vi hatt et toppet lag hadde de blitt grust!
tc47 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 FUCKING RILEY, AAH. Jeg klarer ikke komme over dette, dette gjør faktisk jævlig jævlig vondt. Vi så i dag hvor mye Rooney og Ronaldo har å si for laget vårt. Og ja, enig med flere om at Berbatov har klasse og at han ER en god spiller; men dere bør seriøst kritisere MÅTEN han tar straffen på i dag. Han blir satt som første straffeskyter også bommer Everton sitt første og dermed har vi en god sjanse for å komme oss videre til finalen; og Berbatov viser ingen desperasjon eller innsats i straffen. Greit, "hvis han hadde scoret hadde du ikke sagt noe", men han bommet og det var faen nok for å klage på måten han tok det på. Som Points sa, kan klage på han men ikke Rio fordi Rio faktiskprøver bra på straffen sin og uheldigvis ikke scorer. Ganske sykt at Howard og Neville bidrar med å få oss ut av Cupen jeg hadde så jævlig lyst å vinne hele denne sesongen, det er faen meg vondt. Jeg må komme meg over dette, er farlig trist akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå