Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Men han har jo hatt en enorm formsvikt på mange kamper nå.

Det skal jeg si meg enig i.

Men selvom han bommer på straffe og selv supporterne ikke støtter han opp og gir han et klaps på ryggen, da vet jeg ikke helt hva man burde gjøre...

Endret av n4w
Skrevet
Innsats har han nok av. Men det vises ikke på banen. Man ser det på statistikken etter kamp over hvor mange metere hver spiller har løpt.

Så statistikken under Porto-kampen. Ble overrasket da jeg så at han bare var noen km bak den som hadde flest km. :!:

Skrevet (endret)
Jeg gidder ikke å si noe på det, for da får jeg ban. Men at ikke dere har sett Berbatov sin elendige formsvikt i det siste, må jeg faktisk le av. Han har faen ikke verdt 300 mill.

Alle har formsvikter. Det gjør deg ikke til en elendig fotballspiller.

Endret av Alastor
Skrevet (endret)

Kunne gjerne tenkt meg å hatt Berbatov ved siden av Torres i Liverpool jeg.

Han er klart en klassespiller.

Og det du sier om han Raste, er ganske latterlig.

Men, prøv å ta det litt med ro her da.

Dalglish

Endret av Dalglish
Skrevet

Tingen er at du hetser Berbatov pga en straffebom, og dette i en kamp hvor man stiller med noe man pleier å stille i en kamp i ligacupen mot et non-confrencelag. Det er så jævla low av deg.

Og hva faen gjorde Tevez i dag? Hvis Berbatov har under pari i det siste, da har Tevez spilt som en avdanket fyllik i norsk bedriftsliga.

Skrevet
Innsats har han nok av. Men det vises ikke på banen. Man ser det på statistikken etter kamp over hvor mange metere hver spiller har løpt.

Så statistikken under Porto-kampen. Ble overrasket da jeg så at han bare var noen km bak den som hadde flest km. :!:

Pluss at Berbatov er vel den av spissene som (overraskende nok) takler mest iløpet av en kamp.

Mulig det var "takler med mest suksess, men var noe slikt"

Skrevet (endret)
Nå tror eg at som vanlig så betyr det ikke en dritt for Berba hva enkelte sutrer om her inne n4w...

Haha. :p

Det er sant nok.

Men det er sikkert flere andre som legger skylden på han, og det bare fordi han har hatt noen dårlige kamper. ;)

Edit: Leifs så det holdt.

Endret av n4w
Skrevet
Men han har jo hatt en enorm formsvikt på mange kamper nå.

Det betyr jo ikke at han er en dårlig fotballspiller. Herregud, denne diskusjonen er latterlig. Selvfølgelig er han en klassespiller når han kostet 300 mill, og Ferguson slenger vel heller rundt med penger på hvem som helst. Husker godt da han gjorde den "umennskelige" finta mot West Ham. Da var han Gud og nå er han søppel (i følge enkelte) pga en straffebom.

Skrevet

Hvorfor bruker dere egentlig tida på å hetse Berba? Hvis han har vært dårlig i det siste hva har Tevez vært da??? Huff.. Welbeck og Macheda var flere klasser bedre enn han idag..

Skrevet (endret)
Tingen er at du hetser Berbatov pga en straffebom, og dette i en kamp hvor man stiller med noe man pleier å stille i en kamp i ligacupen mot et non-confrencelag. Det er så jævla low av deg.

Og hva faen gjorde Tevez i dag? Hvis Berbatov har under pari i det siste, da har Tevez spilt som en avdanket fyllik i norsk bedriftsliga.

Vel, nå har han hatt stor formsvikt i det siste og det irriterer vettet av meg.

Tevez er så langt nede og irriterer meg noe forferdelig, han har vært dårlig i hele år.

Endret av Dalglish
Unødvendig ordbruk.
Skrevet
Husker godt da han gjorde den "umennskelige" finta mot West Ham. Da var han Gud og nå er han søppel (i følge enkelte) pga en straffebom.

Samt da han reddet oss på rekke og rad i Desember og Januar. Matchvinnere med mål og assist i 6-7 kamper på rad.

Dessverre så skifter enkelte her inne mening oftere enn jeg skifter underbukser.

Skrevet

Tevez er så langt nede og irriterer meg noe forferdelig, han suger kukk og har gjort det i hele år.

Hvis du kunne gjort det bedre en dem, så be my guest.

Skrevet

Tevez er så langt nede og irriterer meg noe forferdelig, han suger kukk og har gjort det i hele år.

Om jeg hadde fått over 1 mill i ukelønn, så ja.

Skrevet

Vi kunne trengt en Nistelrooy som var målgarantist eller kanskje en Solskjær... Men jeg har troa på at Berbatov kommer til å bli lysende iløpet av United karrieren, og han er viktig for oss allerede!

Skrevet (endret)

Var uheldig idag, men skulle gjerne sett Scholes eller Tevez på en av straffene.

Endret av Dalglish
Unødvendig diskusjon on personer.
Skrevet (endret)

Om jeg hadde fått over 1 mill i ukelønn, så ja.

Så det er lønna som avgjør hvor godt man spiller. Stilig.

Nå skal eg lufte av meg skuffelsen og lade opp til PL til uka.

Endret av Jotun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...