Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er mye greiere det. Blir like skuffet over tap hvis jeg forventer å tape som hvis jeg ikke forventer det. Og jinxing har jeg ingen tro på what so ever.

Skrevet
Vil helst ikke tenke på det. Men så var det keepertabbe da.

Den der er stygg!!!

Og det ser jo ut som vi virkelig moste dem jo :D

Bortdømt ble vi også. Scholes var ikke offside. Ikke i nærheten engang.

Skrevet

Bedre med litt rutine (Fletcher), enn å bruke Fabio som nesten ikke har spilt for A-laget. Og i tillegg når det ikke er hans normale posisjon. Nei, det hadde ikke vært så lurt.

Skrevet

Fy faen, begynner å bli fryktelig nervøs for onsdagens kamp. Håper vi virkelig går videre, og at vi tar å rundspiller dem. Håper gjerne på en Roma kamp fra 2007 som endte 7-1 på Old Trafford :p

Skrevet

Håper virkelig Rio blir klar, men Evans kan nok gjere ein god jobb saman med Vidic i midten. Det store problemet kjem dersom både Rio og O'Shea er ute, for då må vi muligens til med Fletcher på høgreback. Dei einaste andre skadefrie alternativa vi har der no vil ellers vere Eckersley og Fabio, og eg trur dessverre ingen av dei er klare for Inter heilt enda.

Trur sannsynligvis Rio startar. Det såg ut som at han trakka litt over, og det var nok vondt der og då, ganske hovent i dag, men så vil det bli bedre fram til kampen. Det er kanskje verre med O'Shea om han fikk ein hamstring-skade.

Skrevet

Bare SAF som driver med pranken sin igjen. Evans som satt på sidelinjen uten treningstøy kvelden før møtet med inter, men spilte.

Jeg kom akkurat på at jeg skulle vært på Opeth-konsert under kampen på onsdag :(

:dremel:

Skrevet

Får håpe på det ja. Han er jo ganske erfaren på sånne ting, så det kan ein ikkje sjå vekk ifrå. Gledar meg til kampen og har sjølvsagt trua på at vi har eit bedre lag enn Inter, men i CL og med bortemål og sånne ting, så kan alt skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...