Geir M Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Enig i laget til points, bortsett fra at Berba burde spille istedenfor Tevez. Greit at han jobber, men i det siste har det aldri blitt noe ut av jobbingen hans, mens Berbatov har scoret en del mål og alltid har noen fantastiske pasninger på lur.
D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Tviler sterkt på at Scholes klarer 3 kamper på under en uke, så tror vi får se enten Fletcher eller Giggs ved siden av Carrick. Håper på sistnevnte men blir ikke skuffet hvis det er Fletcher som får tillitt fra start. Edit: Og selvfølgelig Berbatov fra start. Endret 22. februar 2009 av D'Amico
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde vært fornøyd med Tevez og Rooney på topp jeg, men ser ikke for meg at Berba sitter på benken. Tror Fergie starter han. Tror ikke Evans-skaden er bløff, så faktisk skadet ut i går. Men O'Shea er jeg ganske sikker på, tror han spiller. Bare så du et vet det Points, Neville og Brown er bekreftet ute. Rafael vil være farlig å spille med ja, men tror vi må. Rafael - Ferdinand - O'Shea - Evra er det beste jeg kommer på.
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Edit: Og selvfølgelig Berbatov fra start. I en vanskelig bortekamp trenger vi ikke en spiller som står stille 90% av matchen. Her skal det kjempes!
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tviler sterkt på at Scholes klarer 3 kamper på under en uke, så tror vi får se enten Fletcher eller Giggs ved siden av Carrick. Håper på sistnevnte men blir ikke skuffet hvis det er Fletcher som får tillitt fra start. Edit: Og selvfølgelig Berbatov fra start. Ja, rimelig sikker på at Scholes spilte i går fordi han ikke skal spille på San Siro. Tror det blir Fletcher med Carrick.
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Håper på Berba i stedet for Tevez. Argentineren kan komme på i andre omgang med friske ben. Berba har jo friske ben i løpet av hele kampen uansett, siden han aldri løper.
D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Edit: Og selvfølgelig Berbatov fra start. I en vanskelig bortekamp trenger vi ikke en spiller som står stille 90% av matchen. Her skal det kjempes! Kjempingen tar Rooney seg av. Vi vet aldri når Berbatov slår til med de tekniske finessene sine. Han blir på en måte en slags x-faktor og det trenger vi mot Inter. De har Zlatan, vi har Dimitar. Hvis Park ikke starter kan Tevez få spille, men ser aldri for meg at førstnevnte benkes (bortekamp i CL = Park) så da blir Tevez litt "overflødig". Endret 22. februar 2009 av D'Amico
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Man må aldri glemme at vi kan få en liten sjokk, sånn som jeg ihvertfall fikk på Camp Nou i fjor. Noe ala. Park - Fletcher - Carrick - Giggs - Rooney Ronaldo Er tross alt en vanskelig bortekamp i CL, og vi har sett Rooney der i sånne kamper før. Endret 22. februar 2009 av tc47
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tror ikke Rooney, Tevez og Berba starter sammen. Det har vel ikke skjedd siden Pool-kampen?
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tror ikke Rooney, Tevez og Berba starter sammen. Det har vel ikke skjedd siden Pool-kampen? Nei, ikke fra start.
Prinz Poldi Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Tirsdag bør dere spille med Carrick og Fletcher, for på San Siro trengs det løpskraft. Scholes tror jeg ikke har noe der å gjøre, men kan spille en viktig rolle i returkampen på OT. Typo. Endret 22. februar 2009 av Hegland
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jepp tror det er det som er planen. Scholes spilte 2 kamper denne uken, også slipper han denne bortekampen i Inter; også spiller han hjemme mot de i returkampen og har en del å si der som i Barca returkampen i fjor. Det er nå jeg savner Hazza. Akkurat nå savner jeg han fordi han kunne vært viktig å hatt i høyreback posisjonen dersom bare O'Shea/Evans blir klar og ikke begge.
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 http://united.no/united/sesongen/skader_og_karantener Seks spillere som kan spillere i forsvar der. Vi har hatt så uflaks med skader i år.
Bruker-161582 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tror vi ikke kommer til å få se Fletcher. Men jeg mener at Berbatov absolutt bør starte. Tevez kan komme inn når det er masse trette bein hos både oss og Inter. Vil si det er en risiko og starte med Rafael, men tror han kommer til å gjøre det bra vist han blir valgt. Van Der Sar Rafael/O´shea - Ferdinand - O´shea/Evans - Evra Park - Carrick - Scholes - Ronaldo Rooney Berbatov Min mening! Er sikker på at Scholes klarer å gjøre en bra jobb! Når det gjelder Inter har de en god del med klassespillere. Zlatan, Mancini, Cambiasso. Men viktig at midstopperne våres får satt en trøkk i Zlatan/Zatan. Gleder meg til kampen
Alastor Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Yes, gull å komme hjem i dag, se at Pool spillte uavgjort mot city - unner ingen der 3 poeng i noen av leirene... Så, jeg satte like godt en stor sum på fulham + uavgjort i pool-city. WOHO! Dobbelgevinst ^^
NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Vil se en 4-5-1 på Giuseppe Meazza. Neville - Rio - Evans - Evra Ronaldo - Fletcher - Scholes - Carrick - Park Rooney
Giallorossi Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Når det gjelder Inter har de en god del med klassespillere. Zlatan, Mancini, Cambiasso. What? Han har floppet i Inter
Kjartan1234 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 "Jeg syns Pedersen filmet. Det var ikke straffe. Han filmet og fikk ikke gult kort, mens jeg filmet og dommeren ga meg gult kort! Men jeg tror det kommer av kampens situasjon der og da." Der har vi forskjellen på Ronaldo og Gerrard..
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jepp, han innrømmer at han filmet i hvert fall. Jeg hadde aldri byttet Ronaldo mot Gerrard. Vil ikke ha en slik hykler som sier at han hater filming, mens han gjør det selv også. Da er det bedre å ha en Ronaldo som var en jævel i fjor sommer. Han hater ikke filmere, og innrømmer det selv hvis han filmer. Endret 22. februar 2009 av Latias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå