NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det skal sies at jeg er den største pessimisten på forumet, så ikke bry dere om meg. Jeg føler jeg må være den strake motsetningen til majoriteten her inne
SpencerReid Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Bra vi får litt motvekt her. Gleder meg til Hargreaves er tilbake, fantastisk spiller. Han kunne vippe cuper o.l vår vei.
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Men men Taper vi neste ligakamp så er det spenning igjen
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Alan Smith spiller fotball igjen også Skjedde med han egentlig? Plutselig var han borte. (Nå skjedde det vel den tiden jeg ikke hadde så mye tid til å følge med på fotball.)
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Alan Smith spiller fotball igjen også Skjedde med han egentlig? Plutselig var han borte. (Nå skjedde det vel den tiden jeg ikke hadde så mye tid til å følge med på fotball.) Han ble solgt til Newcastle foran 07/08 sesongen. Ikke god nok rett og slett.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tror han mente fra fotballen generelt.
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Smith har vel vært skadet i hele sesongen så langt. Saha er også tilbake. Blir ikke overrasket om han er skadet igjen innen noen uker. :!:
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk. Er lenge igjen, og jeg tror fortsatt at Pool kan vinne. Taper vi på OT mot dem, og mister poeng i andre kamper, kan det fortsatt være åpent.
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Njah, tviler sterkt på at dere fucker det såpass opp at dette glipper. Når Liverpool i tillegg spiller som vi spiller så må det kraftig forbedring til for å hente inn luka. Tror ikke det hjelper veldig mye om vi vinner på OT heller egentlig, for å være helt ærlig. Jeg mener nå gullet ble avgjort i dag.
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer med gullet. Nå nei du. Ikke enda
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jepp. Om vi vinner serien med to poeng eller mindre, skal de ha litt av æren.
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hadde ikke skadet oss å hatt Pique i denne midtstoppers krisen vi har nå nei. Endret 22. februar 2009 av tc47
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Chelsea blir nok en større trussel enn Pool uansett, men er greit å ha 7 poeng ned til Pool sånn i tilfelle de skal begynne å gulle til seg kamper igjen.
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Kjenner jeg de verste City-supporterne rett så håpet de nok på Liverpool seier i dag.
Bruker-161582 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Nå har vi jo Evans. Men, hadde vært greit og ha Pique også. Han har jo spilt bra for Barcelona så langt. Men tar jeg ikke feil, kan vell O´shea også spille midstopper? Når er Wes Brown tilbake forresten? Bra resultater i helga, med unntak av Chelsea kampen. Føler vi har det som trengs for å ta ligagullet i år. Men, føler meg ikke like sikker på CL! Digg med Rooney og Evra tilbake ass. Har savnet dem.
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Nå nærmer vi oss Inter-kampen med stormskritt, faktisk 48 timer nøyaktig til den starter. Jeg personlig har kjempelyst til å vinne CL men om vi ryker ut er ét fett for meg, ettersom hele turneringa bare er en bonus. En rimelig stor bonus må jo nevnes. Keeperplassen er selvskreven, van der Sar skal stå i mål for oss. På høyrebacken er vel Brown skadet, og å bruke Rafael blir det samme som å sende oss rett ut av CL. Tatt at Evans skade bare er en stor bløff, så vil jeg se O'Shea på høyrebacken. Som jeg akkurat nevnte, så tror jeg Evans sin skade bare er en stor bløff fra SAF, slik vi har sett så mange ganger før. Evans og Rio er selvfølgelig selvskrevne, selv om Rio/Oshea med Neville på backen ikke er en dårlig backup plan. Venstrebacken er klinkende klar; Evra spiller mot Inter. På midtbanen vil jeg se Carrick og Scholes. Fletcher er også et alternativ her da jeg føler meg rimelig sikker på at han ville gjort en strålende jobb. På vingene er selvfølgelig Ronaldo selvskreven, og vår lille durecell-kanin i Park. På topp går Berbatov ut, her trenger vi kraftplugger som kan løpe og kjempe i 90 minutter. Tevez og Rooney på spissplassene.
Windows8 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Ja, Sheazy kan spille som midtstoper, men hvor godt det holder mot Inter er jeg ikke sikker på. Endret 22. februar 2009 av RePaC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå