Manx Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 I dette tilfellet San Siro. Skal bli gøy å se CR7 leke seg litt i Italia:) I dette tilfellet Giuseppe Meazza, hadde det vært AC Milan så skulle jeg ha vært enig
Windows8 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Husker noen jeg spurte om antall kamper folk har mistet i løpet av sesongen? Vel, gjett hvem som hadde motortrøbbel og gjett tidspunkt? FAEN ASS! Så sykt kjipt, men når jeg fikk tlf om at vi hadde vunnet 2-1 så var det ikke så farlig.
Jørgen Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Sliteseier i dag. Det begynner helt greit og vi klarer å få målet etter en nydelig pasning av Nani. Så kommer Blackburn angrepet, og selvom Nani var ræva i den situasjonen hadde det ikke vært krise med VDS i mål, rett og slett fordi han er smartere til å posisjonere seg enn PIG. Det var helt feil å gå ut der, og det visste jeg i det han gjorde det. Ronaldo filmet og jeg ble flau over han (Webb var dommeren som bablet til han journalisten right? om romjulsfotball og den verste spilleren som la seg i hytt og pine, Ronaldo?) Det var enda verre når Gamst prøvde og filme seg til straffe, og det gule kortet ikke kom hans vei. Stort sett var Blackburn gode til å presse den sentrale midtbanen vår slik at Scholes sjeldent fikk spille på den måten han ønsket. Vi slet grundig, fordi Kuszcack ikke er god nok til å organisere forsvaret vårt (Vi slipper vel alltid mål inn med han?) og han er råtten i feltet. Nani og Berbatov slurvet. Det var ikke noe pent spill fra vår side, og vi må bedre oss betraktelig hvis vi skal ha noen som helst type sjanse mot Inter. Vi var heldige som fikk alle tre poengene i dag, og det er ingenting som skremmer meg mer enn tanken på at vi må møte Inter på tirsdag uten Vidic og med en halvskadet Evans, O'shea eller aller verst Chester. Vidic er den spilleren vi hadde trengt aller mest mot et Inter lag med Zlatan. Evans og Ferdinand er to ganske like stoppere, og begge fungerer ultimat med en stor og sterk førsteforsvarer som Vidic så de kan ta ut rommet bak. Ingen av de kan egentlig takle Zlatans styrke, og enda verre er det hvis Chester plutselig blir kastet inn i en kamp som dette og må prøve å kontrollere Ibrahimovic. Jeg har ikke fått sett Inter - Bologna (Skal se den i reprise, som vanlig) enda, men mot AC Milan dominerte Zlatan banen, og spilte frem medspillerne sine gang på gang, men effektiviteten uteble. Nei, jeg forblir pessimist til kampen spilles på Tirsdag, men når vi spiller råtten fotball sånn som nå, og Inter tilsynelatende virker sterke, da begynner jeg å frykte for CL fremtiden vår.
Raste Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Har sett den Ronaldo filminga flere ganger nå, og jeg kan faktisk tro at det ikke var filming. Ronaldo løper, mens Blackburn spilleren får tråkket litt på han. Så så vidt jeg kan se så kan det være også frispark. Hvis det var filming, så syns jeg det var dårlig gjort av han. Liker absolutt ikke filming i fotball. Nani suger (ja, han ga assist til Rooney, men uans), nå er det nok. Gutten har ikke fotballforståelse, og gjør feil gang på gang. Mannen er jo rene katastrofen. Berbatov vår råtten idag, noe som han var forøvrig forrige kamp også, selv om han scorte. Er det bare meg eller er Berbatov treg? Endret 21. februar 2009 av Raste
Raste Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Tviler på at PIG har så mye skyld. Å spille med Rafael er som å spille med tre i forsvar og vi ble angrepet. Tror det er det som er forskjellen. PIG har mye skyld. Mannen er jo farlig i feltet. Det du sier om Rafael er bare tull, han er ikke noe super defensivt, men grei nok er han.
Windows8 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Berba er treg ja. Så på reprisen, Rio takla, PIG kunne lett plassert seg et annet sted enn rett ved føttene til Rio. Endret 21. februar 2009 av RePaC
Jørgen Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Berbatov er ufattelig treg, og det er derfor man alltid må passe på aldri sende for lange løpeballer til han. Han var slettest ikke råtten i forrige kamp etter min mening, men i en slitekamp som dette trenger vi noen som arbeider hardt å ikke spiller på små marginer. Fotballforståelsen til Nani har bedret seg i det siste, men man merker at han har mye å fortsatt lære. Jeg ser fortsatt potensialet hans, og mener han er et mye større talent enn f.eks Ryan Babel. Han har en god innleggsfot og i kamper der han får mye plass er han god å bruke, men i en kamp som dette (slitekamp, once again again) så er det bedre med en hardtarbeidende spiller (Les: Park) I dette tilfellet San Siro. Skal bli gøy å se CR7 leke seg litt i Italia:) I dette tilfellet Giuseppe Meazza, hadde det vært AC Milan så skulle jeg ha vært enig Forandrer jo ikke det faktum at det er samme stadion Endret 21. februar 2009 av Wisbatov
kloffsk Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Berbatov er ufattelig treg, og det er derfor man alltid må passe på aldri sende for lange løpeballer til han. Han var slettest ikke råtten i forrige kamp etter min mening, men i en slitekamp som dette trenger vi noen som arbeider hardt å ikke spiller på små marginer. Fotballforståelsen til Nani har bedret seg i det siste, men man merker at han har mye å fortsatt lære. Jeg ser fortsatt potensialet hans, og mener han er et mye større talent enn f.eks Ryan Babel. Han har en god innleggsfot og i kamper der han får mye plass er han god å bruke, men i en kamp som dette (slitekamp, once again again) så er det bedre med en hardtarbeidende spiller (Les: Park) I dette tilfellet San Siro. Skal bli gøy å se CR7 leke seg litt i Italia:) I dette tilfellet Giuseppe Meazza, hadde det vært AC Milan så skulle jeg ha vært enig Forandrer jo ikke det faktum at det er samme stadion Enig, San Siro er stadion. Dessuten gleder jeg meg veldig mye til inter - manu, tror de kan by på noe av det mer underholdende man har sett på lenge. Blir nok defensivt i første kamp, men returoppgjøret tror jeg kan bli knall. Sammen med Barca er Inter og Manu de tre beste ligalagene i verden. Når det kommer til CL blir det mellom de tre og Liverpool. Liverpool er jo jævlig gode mot sterke lag. Kanskje et av problemene til Benitez? Gode mot de gode. Endret 21. februar 2009 av kloffsk
SpencerReid Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Gamsten gir meg diaré og magasår, faen til taper. Nå har han sutra til media og. Blir lei meg....
Latias Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Og en annen ting: Jeg er skuffet over at Vidic ikke får starte. Hva skjer om Evans/Ferdinand blir skadet? Da sliter vi før tirsdagens kamp. Hadde vært bedre med Vidic, siden han ikke skal spille kamp før om en uke og en dag. Var dette jeg var redd for, ja. Skjønner ikke vitsen med at Ferdinand og Evans trengte "kvalitetstid" sammen. Ser de ikke hverandre på trening hver dag? La Vidic spille, men SAF måtte jo ta denne sjansen. Blir spennende å se O'Shea (eller hvem det blir) og Ferdinand sammen, for de har jo hatt veldig mye "kvalitetstid" sammen. Nå har Evans og Ferdinand hatt litt "kvalitetstid" sammen, men hva hjalp det? Hadde vært bedre om Vidic ble brukt fra start.
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Evans spiller mot Inter. Det er ikke noe nytt det SAF driver med her. Skulle jammen ikke forundre meg om "skaden" bare var planlagt skuespill.
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Håper det er skuespill. Hadde vært gøy å lure Mourinho.
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Wow, for du vet jo Evans er bekreftet ute? Nei, og jeg tror han kan godt stille opp på San Siro. Hvis ikke, ja, O'Shea eller noen, men Fergie gjør det han alltid gjør hvis han får muligheten. Jeg husker dette skjedde en gang før også, og noe av det samme ble gjort.
Latias Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Men jeg skjønner ikke meningen med å risikere spillere før en så viktig bortekamp. La Vidic spille, slik at sjansen for skader på Evans/Ferdinand blir mindre. Håper så mye at Evans blir klar nå. Har ikke lyst til å se poteten slite mot Zlatan.
tc47 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Uansett, jeg klarer ikke bli sur på Fergie pga. det. Er noe som er helt forståelig spør du meg. "Worth the risk" på godt engelsk. Er jo ikke så stor sjanse for at det blir skade på den ene spilleren i kampen, men så må vi jo ha litt dårlig flaks med noe siden vi hadde litt flaks med stolpeskuddet i dag.
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Wow, for du vet jo Evans er bekreftet ute? Nei, og jeg tror han kan godt stille opp på San Siro. Hvis ikke, ja, O'Shea eller noen, men Fergie gjør det han alltid gjør hvis han får muligheten. Jeg husker dette skjedde en gang før også, og noe av det samme ble gjort. Bekreftet ute som i at Ferguson sa i post-match intervjuet at han var tvilsom?
Jørgen Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 "Ibracadabra! Zlaaaaaaaaaaaatan Ibrahimovic scores again! Inter are leading 3 - 0 at Giuseppe Meazza after Zlatan once again fooled young James Chester" Jeg er redd, meget redd.
D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Men jeg skjønner ikke meningen med å risikere spillere før en så viktig bortekamp. La Vidic spille, slik at sjansen for skader på Evans/Ferdinand blir mindre. Håper så mye at Evans blir klar nå. Har ikke lyst til å se poteten slite mot Zlatan. 1. Trodde det var allmenkunnskap at et innspilt stopperpar klarer seg bedre enn et helt nytt stopperpar. Hva er oddsen for at akkurat en av de to blir skadet liksom? 2. O'Shea spilte fantastisk som stopper i bortekampen mot Roma i kvartfinalen i fjor, så jeg er ikke veldig urolig hvis det blir O'Shea ved siden av Rio på tirsdag. Det er jo stopper som er hans originale posisjon også.
Jørgen Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 O'shea er meget tvilsom til Inter kampen D'Amico.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå