Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slemt, men jeg håper vel innerst inne på det samme som Raste, så kan Keane sitte i London å le seg i hjel.

Gerrard ute med hamstring problem, så det blir snakk om uker. Dette er fakkts, det er i følge legene til Liverpool og ble fortalt til Itv.

Endret av The Game
Skrevet

Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett.

Skrevet

Sitter ikke og håper på skader, men er greit å bli glad når de først blir skada. :p

Ble Divard skadet under et dive eller?

Jailard ble sikkert skadet fordi han ville unngå fengsel! :lol:

Skrevet (endret)
Ble Divard skadet under et dive eller?

Jailard ble sikkert skadet fordi han ville unngå fengsel! :lol:

Hater Gerrard ganske så sterkt, men nå synker vel denne tråden ned på et vel lavt nivå?

Endret av larsevenes
Skrevet

Velkommen tilbake Game.. Vi har savna deg..

Litt smålig å skulle ønske seg sånt, så då gjer vi ikkje det, men samtidig så hadde det som ein anna her sa, vore veldig spennande å sjå taktikken til Liverpool no, dersom Torres skulle finne på å bli skadd.

Skrevet

Stoler på Cahill.

dersom Torres skulle finne på å bli skadd.

Det er da ingen problemer. De kjøpte en stjernespiss i sommer. Tidenes kjøp hevder de.

Skrevet
Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett.

Jeg syns det er også lavmål å håpe på skader, men det ville jo ha blitt litt komisk om Torres hadde blitt skadet i samme slengen. Syns du ikke? :D

Skrevet

Jeg syns det er også lavmål å håpe på skader, men det ville jo ha blitt litt komisk om Torres hadde blitt skadet i samme slengen. Syns du ikke? :D

Det skal jeg ikke nekte for.

Forøvrig bra at The Game er back on track. Hørte rykter om at han var lifebanned, noe som hadde vært trist.

Skrevet

En utestengelse er en sak mellom bruker og moderatorteamet, og skal ikke diskuteres offentlig i en tråd. Det er for det første off topic, og for det andre none of your business.

5 innlegg er slettet fra tråden.

Skrevet (endret)

Tror jeg det jeg leser? Godt det finnes noen av dere. Uten Gerrard blir det tøft ja.

Endret av bruno99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...