Nistelrooy Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Lykke til på kampen senere i dag! Nå er neste stopp Manchester. Snakkes!
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Lykke til på kampen senere i dag! Nå er neste stopp Manchester. Snakkes! Jeg hater deg litt akkurat nå.
SpencerReid Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Kom igjen nå, la han få nyte dette *Gjemmer meg bak et fårete smil, og tenker slemme tanker. Den plassen skulle blitt min..*
archanios Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 God tur. Kjekt på OT. Hadde vore gøy å kommt seg over ein tur denne sesongen også. Gjerne ein gong i mai eller seint i april.
D'Amico Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Hadde ikke vært dumt med en tur til Roma heller
archanios Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Greit at gamlingane taper, så kan dei som har tatt over fortsette seiersrekka. Superparanoid, du må forresten lære deg å skrive Manchester.. Syns det var noko som mangla
Superparanoid Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Superparanoid, du må forresten lære deg å skrive Manchester.. Det var selvsagt helt ubevisst, og i alle fall ikke noe provoserende ment.
Nutjob Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 God tur til manchester, Nistelrooy(merk: brukaren nistelrooy). Det som irriterar meg er at eg vart oppringt av supportarklubben som hadde reservert billettar til everton kampen til meg. Men, eg sitte no her på grunn av for lite tid til overs og peng for den del..bah
tc47 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 God tur Nistelrooy, styr oss til seier! Angrer på at jeg ikke bestilte tur til Liverpool kampen på OT, nå var det litt for sent. Vurderer høst til neste sesong.
Nutjob Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 God tur Nistelrooy, styr oss til seier! Angrer på at jeg ikke bestilte tur til Liverpool kampen på OT, nå var det litt for sent. Vurderer høst til neste sesong. hmm, skulle ikkje ha planlagt ein tur med Points og resten av gjengen her da? Så hadde me reist i lag på ein kamp ein eller anna gang..hadde vert artig!
banansplitt™ Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Hurra, denne har jeg lett lenge etter da den forige ble fjernet: Se filmen hos Youtube
Nutjob Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 den filmen der drar fram emososjonelle tankevekkere som ingen nokon gang kan forklare. 20LEGEND
tc47 Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Omg, jeg holder på å gråte etter den videoen. Fy faen så sterk den var, wow, den skal lagres.
Geir M Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 (endret) Benitez hasn't lost it though - he never had it. Liverpool were top because the Big 3 weren't performing They weren't there because they were playing brilliant football and it has been clear all season they wouldn't last. I think it's ego why he takes Gerrard off at key times - he needs to show who's boss and is trying to be too clever - very difficult when you're so stupid and arrogant. The rest of the league are all praying he will stay at Liverpool for many years yet. Long Live Rafa the Clown. Fant sitatet ovenfor i en artikkeldiskusjon på dailymail. Synes den kommentaren treffer spikeren på hodet når det gjelder Benitez og Pool denne sesongen. Jeg håper han blir i Liverpool i mange flere år. Ellers er jeg jævelig spent på kampen mot Everton i morgen. Jeg tror vi vinner, men man kan ikke være sikker mot Everton. Tipper 2-0 til oss. Scoring av Ronaldo og Berba. Endret 31. januar 2009 av Geir M
Superparanoid Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Omg, jeg holder på å gråte etter den videoen. Fy faen så sterk den var, wow, den skal lagres. OK, dette blir litt off topic, eller kanskje jeg bare kan skrive OT så blir det ikke off topic i denne tråden? Uansett; lagre youtube videoer? Er det mulig? Det har ikke jeg fått med meg. Noen som vil forklare?
Manx Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 OT i denne tråden betyr Old Trafford, så nei Eneste måten jeg vet om å lagre youtube videorer på er å lagre dem som favoritter etter man har logget seg inn hos youtube, men det kan jo være andre metoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå