Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen. Takk. Elsker deg Vidic, du er så jævla elsk. Men hvorfor ble det annulering på scoring av Ronaldo? Irriterende faenskap + Ron ble snytt for straffespark.

Skrevet
Fy faen. Takk. Elsker deg Vidic, du er så jævla elsk. Men hvorfor ble det annulering på scoring av Ronaldo? Irriterende faenskap + Ron ble snytt for straffespark.

Fordi linjemannen og dommeren er inkompetente.

Skrevet

Corneren ble tatt på "lurevis". Rooney går bort og legger på plass ballen. Så dytter han den litt bort fra flagget og går rolig unna. Corneren er nå TATT. Men assistentdommer glemmer seg, og vinker når giggs starter å løpe med ballen inn mot mål.

IDIOTISK DOMMERTABBE!

Evig bra at vi putter på neste corner. RETTFERDIGHET!

Skrevet
Fyfaen så rettferdig. Snytt for 2-3 straffer og feilaktig annulert goal. Chelsea får masse billig frispark også. Hva faen ass, jævla drittdommer.

Helt ærlig, utrolig av Webb. Men vi vinner for å vise han at vi ikke trenger dommerhjelp. Eat our shit, you fucking kjøpelag :D

Skrevet

Det derre annulerte målet var et triks som mitt eget guttelag brukte i en turnering back in the day da jeg spilte fotball. Problemet var bare at dommeren måtte bli informert i forkant om trikset.

Digg at VIDA scårer på neste corner :D:D:D

Skrevet

Tipper at en spiller "rullet" ballen først, så stakk Giggsy bort å tok med seg ballen, noe som helt klart er lov!

Men rettferdigheten seiret, VIIIDAA!

Skrevet

Syns mykje av omgangen har vore jamn, utan altfor store sjansar til nokon av laga. Så får vi nokre muligheiter utover, med Berba og Park som godt kunne blitt mål, pluss det latterlige gule kortet til Ronaldo, som strengt tatt skulle vore straffe.

Nydelig angrep før målet, fly forbanna når første blir annulert, oppunder takhøgde når Vidic scorar.

For meg har Park vore vår beste til no. Giggs har også spelt godt, med tanke på kor skeptisk eg var før kampen. Det blir nok ein litt annaleis kamp i andre. No må Chelsea score og vi må holde dei frå livet. Har ikkje følt meg heilt trygg når vi har forsvart oss til no.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Linjedommerens ansiktutrykk var Epic da.

Som jeg lo. Han var redd han.

Skrevet

Bra det ble annulering. Mye deiligere å se Vidic score enn Ronaldo. Han avgjorde jo mot Sunderland også. Forbanna viktig mål det også, dette blir enda viktigere dersom vi vinner. Helvette for en spiller. Defensivt er han jo prikkfri også.

Skrevet (endret)

"Creative and clever" sier en tidligere toppdommer i Sky om corneren til Rooney.

Det der kaller man rettferdighet!

Endret av Latias

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...