Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Jaja, ikke glem nå at AF brukte endel år i man utd før han vart noe Innen Benitez har oppnådd enda en triumf med Pool, så sitter han på et fly til Madrid Endret 9. januar 2009 av Giallorossi
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Rafa gjør jo bare det Ferguson alltid gjør. Det med terminlisten er også sant, han klager alltid, når det egentlig ikke er noe å klage over. 29. desemberkampen er et godt eksempel. Det er bare kvalmt å se hvor mye noen av dere Unitedfolk tar etter Ferguson, og klager på FA, terminlisten og masse annet.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er lett for dere å si det! Snart er dere jo ute av det meste og har bare CL å konse dere om! Da betyr ikke terminlisten så innmari mye!
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Skal huske det når dere begynner å klage. Og haha Jotun. Godt sagt.
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Har "vi" sagt annet? Vi klager jo ikke over terminlisten. Har faktisk aldri tenkt på det engang. Men AF derimot.
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 SAF takk. Han har som nevnt forrige side tittelen SIR.
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Får ikke jeg lov å kalle han Alex Ferguson? Sier du Cristiano Ronaldo hele tiden?
GLN Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Har aldri visst det. Men hvorfor fikk SAF tittelen SIR?
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det er lett for dere å si det! Snart er dere jo ute av det meste og har bare CL å konse dere om! Da betyr ikke terminlisten så innmari mye! Det eneste vi er ute av er ligacupen, og det er muligens dere også snart. Om dere skulle klare dere, blir det bare en kamp ekstra, så siden dere har den enorme bredden i stallen dere skryter så av, burde dere vel overleve to-tre ekstra kamper?
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Får ikke jeg lov å kalle han Alex Ferguson? Sier du Cristiano Ronaldo hele tiden? Når du først skriver AF kan du like gjerne slenge på en "S". Nei, jeg sier Ronaldo, og det har ikke noe med saken å gjøre.
Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det eneste vi er ute av er ligacupen, og det er muligens dere også snart. Om dere skulle klare dere, blir det bare en kamp ekstra, så siden dere har den enorme bredden i stallen dere skryter så av, burde dere vel overleve to-tre ekstra kamper? Så terminlista skal bli satt opp etter hvor stor stall du har? :!:
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det blir som å gå opp til President Bush og si: Yo George! Wassup Blir feil! Ikke akkurat. Så terminlista skal bli satt opp etter hvor stor stall du har? :!: Si det til AF.
Liddell Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Det blir som å gå opp til President Bush og si: Yo George! Wassup Blir feil! Kaller dere Steven Gerrard med MBE(?)-tittelen da?
Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Slutt med AF-tullet deres, Liverpool-tullinger. Han heter SAF!
CCola Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Slutt med AF-tullet deres, Liverpool-tullinger. Han heter SAF! Herregud da! Det er da mye dere irriterer dere over!
Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vi er ikke i TiA nå. Skal dere komme her, kan dere vel skrive navnet riktig! Gleder meg til Stoke knuser trynet til Pool i helga!
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) En fyr som har fått en stor tittel burde få den gleden at folk bruker den og. Da blir det fortsettelse å skrive BeniteS, siden dere klager over det selv. Endret 9. januar 2009 av DJ_Dark
genser Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Greit nok at vi hisser oss fort opp og er lette å irritere, men det der er jo kanskje den mest lavsinnede måten å provosere på, Iiluminati, for det er liten tvil om at det er det du prøver på. Kan forøvrig si meg enig i at SAF langt i fra er perfekt, og klager til tider uforståelig mye på enkelte ting. Endret 9. januar 2009 av arehei
Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Her må jeg si meg enig med Cola-gutten (du har for vanskelig navn til å stave det ), greit de kan skrive Saf isteden for Af, men jeg anser det som ri-imelig care
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå