Nutjob Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vi kan ikke la Rooney være ute mot Chelsea... Rooney - Berbatov! Rooney har ikkje vore i allverdens av form i det siste..I tillegg slit han med å sette sjangsar Har han ikke gjort det en god stund da jo, det eg meinar..Derfor eg ikkje heilt skjønner kvifor me ikkje brukar Tevez. Men er vel ein samanheng med at han ikkje har blitt tilbydd kontrakt, desverre..
Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vi kan ikke la Rooney være ute mot Chelsea... Rooney - Berbatov! Rooney har ikkje vore i allverdens av form i det siste..I tillegg slit han med å sette sjangsar Tevez var veldig god mot Derby, ikke sant?
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Tror ikke Derby kampen er en målestokk å vurdere Chelseakampens lag på.... Var ikke akkurat veldig mange som var god!
Nutjob Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vi kan ikke la Rooney være ute mot Chelsea... Rooney - Berbatov! Rooney har ikkje vore i allverdens av form i det siste..I tillegg slit han med å sette sjangsar Tevez var veldig god mot Derby, ikke sant? Spar meg, ingen var gode mot Derby. Det er klart at når heile laget ruslar der ute og rett og slett ikkje maktar å gjere noko så har det inflasjon på dei som prøver. Til slutt blir ein så frustrert at ingen gidder
Taraldsvik Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 *snip BTW, nokon som veit kor tid Rio er tilbake etter ryggproblema han har slite med? *snip Rio fit to face Blues
Latias Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ferdinand is part of a largely fit United squad for this weekend's match, with only long-term injury victims Wes Brown and Owen Hargreaves ruled out. Hvor lenge er han ute, egentlig?
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=18084&zone=1 Haha! Eg må le! Pappa! Sir Alex Ferguson er stygg med meg! buhu....
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Du var voksen du., Tenk å mislike bitching, huff og huff. Endret 9. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Ja det er jo en måte å kompensere på Daniel! Kutta ut de barnslige angrepene på meg som person nå.... Det blir bare så patetisk...
genser Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Lurer på hvorfor han er så dårlig taper nå, per nå så leder han jo, er jo flere mnd til de virkelig har tapt, igjen.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hahaha. Er Benites bitter eller? Ikke bare Benitez DJ! Hele gjengen!
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Evt alle. Er bare Benites som går ut og whiner i media som jeg har sett i alle fall.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Vel, er hvertfall nydelig at de biter på! Gang på gang. haha
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Om Benites hadde vært i Pool i 20 år og oppnådd de samme resultatene hadde han sikkert gjort det samme.
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Om Benites hadde vært i Pool i 20 år og oppnådd de samme resultatene hadde han sikkert gjort det samme. Hadde Benitez nådd SAF opp til den lille kulen på utsiden av foten rett under ankelen så hadde han nok gjort det samme...
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Jaja, ikke glem nå at AF brukte endel år i man utd før han vart noe
Giallorossi Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Hahaha. Er Benites bitter eller? Ikke bare Benitez DJ! Hele gjengen! Hvorfor skal Benitez være bitter? Guys, Hvorfor skrier dere Benites?
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Skrevet 9. januar 2009 Han het SIR Alex Ferguson. Så det blir isåfall SAF for deg! Tror egentlig han er mer bekymret enn bitter. Men kanskje han er bekymret for å ende opp som en bitter mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå