Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi kan ikke la Rooney være ute mot Chelsea...

Rooney - Berbatov! :w00t:

Rooney har ikkje vore i allverdens av form i det siste..I tillegg slit han med å sette sjangsar

Har han ikke gjort det en god stund da :hmm:

jo, det eg meinar..Derfor eg ikkje heilt skjønner kvifor me ikkje brukar Tevez. Men er vel ein samanheng med at han ikkje har blitt tilbydd kontrakt, desverre.. :(

Skrevet

Rooney har ikkje vore i allverdens av form i det siste..I tillegg slit han med å sette sjangsar

Tevez var veldig god mot Derby, ikke sant? :)

Skrevet

Tevez var veldig god mot Derby, ikke sant? :)

Spar meg, ingen var gode mot Derby. Det er klart at når heile laget ruslar der ute og rett og slett ikkje maktar å gjere noko så har det inflasjon på dei som prøver. Til slutt blir ein så frustrert at ingen gidder

Skrevet
Ferdinand is part of a largely fit United squad for this weekend's match, with only long-term injury victims Wes Brown and Owen Hargreaves ruled out.

Hvor lenge er han ute, egentlig?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Du var voksen du., :)

Tenk å mislike bitching, huff og huff.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ja det er jo en måte å kompensere på Daniel!

Kutta ut de barnslige angrepene på meg som person nå.... Det blir bare så patetisk...

Skrevet
Om Benites hadde vært i Pool i 20 år og oppnådd de samme resultatene hadde han sikkert gjort det samme.

Hadde Benitez nådd SAF opp til den lille kulen på utsiden av foten rett under ankelen så hadde han nok gjort det samme...

Skrevet

Han het SIR Alex Ferguson. Så det blir isåfall SAF for deg!

Tror egentlig han er mer bekymret enn bitter. Men kanskje han er bekymret for å ende opp som en bitter mann? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...