Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off topic er fjernet fra tråden. Mener man noe kanskje ikke skal postes, rapporter tråden. La moderatorer tas seg av det.

Forøvrig tillates mobbing av andre lags spillere på et VISST NIVÅ innenfor ditt eget lags tråd. Det handler om hvor det vil provosere og ei...

Skrevet

Ser ikke noe provoserende med disse "jail" bildene av Gerrard, synes faktisk de er litt morsomme jeg. Men jeg ville ha redigert gitteret der de går tvers igjennom knyttnevene hans. Det ser litt rart ut. Ville heller redigert det slik at det ser ut som om han har hendende knyttet på utsiden av gitteret.

Skrevet

Hahaha, herlig bilde, Points.

Om dette hadde vært en Utd-spiller hadde jeg ledd av det, og det er jeg sikker på. Barslagsmål er jo utelukkende tøft. Hadde det vært ran eller voldtekt (jada, Ronaldo), hadde det ikke vært like "gøy". Bra at du tar det med et smil Superparanoid ;) Du virker som en grepa kar.

Skrevet (endret)
Bra at du tar det med et smil Superparanoid ;) Du virker som en grepa kar.

Ja det er slike som Superparanoid som viser at det finnes skikkelige pools supportere!

Ikke bare grineunger!

Endret av Jotun
Skrevet (endret)

Nå er han vel også en av oss eldre... (Vanskelig å si, men eldre enn 14 hvertfall)

Det går jo forsåvidt igjen på begge sider av porten vil eg påstå!

Man skal tåle litt! Er man bare selvhøytidelig mister man hvertfall min respekt.... (som om den betyr noe for noen ;))

Endret av Jotun
Skrevet

Ja det er slike som Superparanoid som viser at det finnes skikkelige pools supportere!

Ikke bare grineunger!

Du er kjent for ironien din, men føler du snakker fra levra når du sier at "de fleste pool-supportere er grineunger.".

Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle være noe verre enn folk som heier på Utd. Mennesker er mennesker og mange av de du møter kan være helt på trynet, uavhengig av hvilket lag de holder med.

Og i fare for å hisse meg på noen: Her på diskusjon ser jeg like mange jeg vil klassifisere som grineunger og tullinger i Utd-tråden som i Anfield-tråden. Så kan den fyre den som vil, jeg er her tross alt ikke for å få venner, men for å lese om fotball. :)

For å snike inn litt fotballprat også: Gleder meg noe grusomt til Chelseakampen. Skal grine meg i søvn (med gledestårer), om Anderson goaller :D Apropos.. Hvor er game for tiden?

Skrevet

Stemmer det, gleder meg noe helt vannvittig.. Kristiansands folk, møt opp på Up-town pubben.. ^^

Men vi må vinne den kampen, vist vi skal føle oss litt mer trygge på og være en kandidat til og vinne PL i år..

Skrevet

Ikke bare grineunger!

Du er kjent for ironien din, men føler du snakker fra levra når du sier at "de fleste pool-supportere er grineunger.".

Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle være noe verre enn folk som heier på Utd. Mennesker er mennesker og mange av de du møter kan være helt på trynet, uavhengig av hvilket lag de holder med.

Og i fare for å hisse meg på noen: Her på diskusjon ser jeg like mange jeg vil klassifisere som grineunger og tullinger i Utd-tråden som i Anfield-tråden. Så kan den fyre den som vil, jeg er her tross alt ikke for å få venner, men for å lese om fotball. :)

For å snike inn litt fotballprat også: Gleder meg noe grusomt til Chelseakampen. Skal grine meg i søvn (med gledestårer), om Anderson goaller :D Apropos.. Hvor er game for tiden?

Du må se neste innlegg også Niko! Åsså må du ikke lese det så bokstavelig som at Superparanoid er den eneste. Pluss (dette var veldig dårlig formulert, det kan eg være enig i) eg snakker om folk her på diskusjon.no. Ikke IRL! Svogeren min er pools supporter! Utenom det er han en kjernekar! ;) Og eg kjenner flere enn han også. Faktisk flere grepa folk enn grineunger :thumbup:

Når det kommer til Chelsea kampen oppdaget eg når eg la meg at eg har tråkket skikkelig uti det...

Hadde min kones søster og samboeren på besøk og han sa at han hadde vurdert å legge parkett i helga, men hadde gitt opp. Så sa eg at neida, det må me få til! Eg kan være med på lørdag, for da skal vi ingenting allikevel........ :cry:

Nå er kampen klokka 17, så det er vel igrunn bare snakk om å jobbe som eg aldri har gjort for å få gulvet ferdig! Sånn går det når man prøver å være snill med noen! Man blir bare straffet :tease:

Skrevet

På grense til must-win kamp, men tør ikke si det helt. Uavgjort hadde ikke vært krise, men vil ikke mate Scousers med det de vil ha :p

Skrevet
På grense til must-win kamp, men tør ikke si det helt. Uavgjort hadde ikke vært krise, men vil ikke mate Scousers med det de vil ha :p

Ikke bare på grensen til must-win.

Grenser til must-play-grusomt-bra-and-gruse-chelsea!

Satser på at spillerne er revansjesugne etter Derby fadesen! (vil hvertfall ikke kalle det Derby kampen, for det blir feil.)

Skrevet
lørdag

Kampen er søndag, 17.00.

?????????????????????????

tc47 :love:

(lure på ka eg holder på med... blitt helt desorientert med datoer. Kikket på klokken nå, og det var ikke 10.januar i dag ;))

Vel! Da bør eg rekke kampen! LOL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...