Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fantastisk barnslig av deg å legge ut et slikt bilde. Helt fantastisk utrolig lavmål.

Ka du snakke om?

Har da hatt dette i avataren fire dager for en liten uke siden!

Følge litt med... Og den 22 og 23 januar skal ALLE i united tråden ha denne avataren!

av-129814.jpg

Endret av Jotun
Skrevet (endret)
Hvem kom egentlig på det med -batov i nickene egentlig?

Var den kvelden han skrev under. Jeg tenkte ikke å ha den så lenge men jeg har ikke fått skiftet tilbake enda.

Var vel en som begynte med berbakallenavn og Manchester United fans er flokkdyr vet du

Angåend Gerrard: skal vi alle se an litt. ??? Ikke at andre fans hadde gjort det om det var Ronaldo da :)

Aldri i verden om han blir kastet i fengsel

Endret av Limberbatov
Skrevet
Jaja folkens! Det nærmer seg 23 januar! Snart på tide at alle i denne tråden får seg denne avataren:

av-129814.jpg

Blir han dømt skal ihvertfall jeg bruke den. :D

Da venter jeg nok heller til det kommer et ekte bilde, ikke et som er photoshoppa. :D

Skrevet (endret)

Vi får lage et bilde av fyren der han spar møkk langs motorveien da!

Selv om samfunnsstraff for en person som Gerrard uansett vil bestå av å være tilstede for barn som ikke har det så bra!

Så det kommer nok uansett noe som ikke er så galt ut av det! (med mindre barna mot formodning ikke skulle være scousere selv om de ikke har det bra)

Som Øystein sunde sa det: Men i mellomtida får du se på trusa mi! Hva er galt med at vi kan ha litt moro på bekostning av han da? hehehe

Det bilde var fantastisk Points!!!

Noe sted det er lagt ut bilder av Tosic i en United trening? :hmm: , gleder meg til å se han i aksjon :D

Ja det blir spennende å se om han er noe tess!

Nå har jo kompisen til Kjetil dissa han allerede, men er allikevel ikke så bekymret ;)

Endret av Jotun
Skrevet (endret)
Oii, husker noe som skjedde i 2008 at han Gerrard kjørte på en liten guttunge. Så om Ronaldo ikke kan kjøre bil, kan ikke Gerrard det heller ;)

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/7023109.stm

Du kan da neppe huske det, Raste. Siden ungen omtrent hoppa i veien :p

Tja, om jeg ikke husker feil nå da :)

Uansett så skulle nok Gerrard ha klart å stoppe ja! Hvis han kunne kjøre bil da...

Endret av Jotun
Skrevet
Vi vet jo ikke hva han gjorde en gang....

Blir bare tragisk og har den avataren, viser hvor lite respekt det er i united leiren her.

Skal vi begynne å henge ut Ronaldo, fordi han ikke kan kjøre bil?

Lite respekt? Det er en morsomhet. Skal du være så høytidelig å ta alt så tungt så vil du slite hardt på en stadion i England når motstanderenes supportere river seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...