Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er jo det jeg sier da. Vi trenger ikke flere spillere, men hvis Fergie har tenkt å kjøpe flere, er det vel greit med forsvars-/angrepsspiller. ;)

Forsvar:

Førstevalg: Evra - Vidic - Rio - Brown.

Back-up: O'Shea/Fabio - Evans - Vidic/Rio/Brown - Neville/Rafael

Spiss:

Førstevalg: Rooney - Berbatov.

Back-up: Tevez - Ronaldo.

Back-up neste år: Campbell - Welbeck (håper jeg.)

Syns egentlig ikke vi trenger noen jeg. Kanskje det endrer seg litt til sommeren, men akkurat nå ser jeg ikke behovet for noen nye spillere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Welbeck har gjort seg fortjent til å få en skikkelig sjangse. Ikke bare pga målene men han er flink til å plassere seg og er rask. Han er nesten alitid der når vi angriper.

Skrevet

Egentlig er jeg likegyldig til om Tevez blir, han er en god spiller. Men for dyr. I tillegg har vi ikke bruk for spillertypen hans, å spillere som Ronaldo, Berbatov og Rooney er mye mer komplett. Vi trenger en med fart i angrepet, det har vi i Campbell og Welbeck.

Skrevet (endret)

Og det baserer du på totalt en omgang til sammen i spilletid på A-laget? Jeg for min del må se han i ett par kamper til før jeg bedømmer ham, men at han ikke har fått spille mer på førstelaget lover jo ikke akkurat bra.

Endret av D'Amico
Skrevet
Han blir 28 i år. Bedre å satse på noe ungt enn noen som aldri har spilt, eller kommer til å gjøre...

Ja, men det var ikke det du sa. Du sa at han ikke var god nok, ikke at det var bedre å satse på noen yngre spillere, for det er jeg helt enig med deg i.

Skrevet

Tune : ‘I Am Sailing’

“Patrice Evra, Patrice Evra,

Came from far away

Across the sea

To Old Trafford

So fuck off Gabby.

He hates scousers,

Just like me.”

Gleder meg til Evra er tilbake mot Chelski! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...