Benitez Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ingen som svarer meg fordi dere ikke vet, eller fordi dere bare vil være kvalme?
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Artig at unggutta får score litt også da.. Men hadde vært fetere om Anderson hadde putta den før ehhj
D'Amico Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ingen som svarer meg fordi dere ikke vet, eller fordi dere bare vil være kvalme? Kanskje fordi vi regnet med at selv om du var Liverpool-supporter hadde IQ nok til å finne det ut selv. Vi skal møte dem hjemme. Endret 4. januar 2009 av D'Amico
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ingen som svarer meg fordi dere ikke vet, eller fordi dere bare vil være kvalme? Ikke vær så hårsår, vi ser kamp. Som vi spiller glimrende i. Spurs tror jeg vi møter, både i LC og FA.
Alastor Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nok et sykt gjennomspill av berba ^^. Overkjøring så langt!
Krukmeister Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det viser seg at målet til Welbeck burde vært annulert for offisde.
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hehe, ikke meningen å virke hårsår. Bare tenkte det ville være raskest å finne svaret her. Når så ikke var tilfellet, lurte det seg på en liten kommentar på slutten av innlegget. Anyways takk for for svar Amico. IQ har jeg nok av, takk skal du ha
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Tabbe av Evans, han er ikke god nok for laget ennå.
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Paterson utvist! Helt korrekt, utvilsomt. Endret 4. januar 2009 av Geir M
Krukmeister Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Synd Brown er ute. Veldig undervurdert spiller. Han er mye bedre enn Evans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå