Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Beholder vi dem så koster det veldig mye penger. Såklart hadde det vert den beste løsningen spillemessig, men har vi penger til det?

Det aner jeg ikke, men vi burde forsåvidt det.

Over til noe annet, hvorfor scorer vi omtrent ikke mål lenger, og hvilke spillere er det som har "mest" skyld i vår relativt svake sesong?

Må ikke bruke penger vi ikke har vet du

Svake sesong du liksom.

Endret av Limberbatov
Skrevet

Du kan si hva du vil du, jeg er ferdig her for kvelden. At spillerene er laget av kjøtt og blod har noe med saken å gjøre.

Sorry, er full og er lei av alle forventningene somme har til laget.

Skrevet
Sorry, er full og er lei av alle forventningene somme har til laget.

Kan være enig at mange stiller alt for høye krav til laget, men jeg mener også at man kan stille høye krav til ett lag som Manchester United.

Skrevet

Og jeg mener at topp 3 i ligaen og ok insats i Fa cup og CL er høye krav. Det vi har prestert i de siste 2-3 sesongene har vert langt over det noen kan kreve av noen klubb.

Skrevet (endret)

Litt usikker på hva jeg sa nøyaktig i de situasjonene, men jeg ser ikke på noen kamper som automatisk seier nei.

Det jeg derimot forventer er at vi holder gode resultater i "sånne" kamper i gjennomsnitt. At noen kamper glipper må man regne med. Er omtrent ingenting som har glippet til nå denne sesongen.

I mine øyne

Endret av Limberbatov
Skrevet (endret)
Det vi har prestert i de siste 2-3 sesongene har vert langt over det noen kan kreve av noen klubb.

Det er jo klart at de resultatene er mer enn man kunne forventet. Men allikevel så er United en klubb som man skal kunne forvente er med og kjemper om tittelen i PL. CL vil jeg ikke si hva man kan forvente med tanke på at man kan være uheldig med trekning. FA cupen og liga cupen er også litt det samme, men akkurat FA cupen skal vi også forvente en del fra United, kanskje ikke vinne, men ihvertfall en kvartfinale

Endret av krissttian
Skrevet

Selfølgelig greier vi ikke å prestere godt nok for tiden, vi sliter med å sette sjanser osv. Vi har spilt under forventning i denne sesongen, og vi bør heve oss et par hakk for å kapre 1.plassen iår. Men jeg har troa, så skal ikke se bort i fra at vi tar gull i år også :D

Skrevet (endret)

Såklart kan vi ta gull (sølv). Jeg tør å påstå at fra noen synsvinkler så er det vi som ligger best an.

Endret av Limberbatov
Skrevet

joda, me har gjort unna dei verste bortekampane og me ligg veldig bra an med tanke på poeng. Men eg likar ikkje hengekampar, pluss me skal inn i ein veldig tøff periode no med mange kampar. Fort å gå på smellar der, pluss at eine hengekampen er mot fulham som holdt chelski til uavgjort. Så eg ville nok tatt alt med ei klype salt. Eg og Limbeck er eininge om me seier at sølvplass i PL i år ville vert enormt bra "berre" det :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Om dere vinner hengekampene.

Som jeg personlig ikke tror dere gjør. 4poeng tas.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Noen sett denne da? LOL.

Teeeeeeit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...