banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hahaha. Med fet skrift Jeg som tippa 1-2. Får håpe Shitty setter én scoring da, så får jeg den rett Kampen er vel ferdig.
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Manchester City - Nottingham Forest 0 - 2 :!: Jeg tror faen meg at jeg dør!!!
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hadde ikke City en 2 års-plan der de skulle vinne Champions League sesongen 09/10?
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hadde ikke City en 2 års-plan der de skulle vinne Champions League sesongen 09/10? Tror de glemte en "0" bak det 2-tallet.
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Tror det bare var synsing fra en på forumet Ed Hunter. Mener å huske at jeg leste det jeg også, men kan ikke skjønne at han skal ha fått så lang ferie, i en så viktig periode for United. Han har jo vært gud i tidligere kamper, bl.a senest i japan hvor han krydret noen helt sjuke passninger som selveste læremester Scholes hadde fått klump i buksa av. Har heller ikke funnet noe om evt ferie på den store www'n. Anderson har vært/er i Brasil. Carlos Tevez was given special permission to fly home to Argentina and Anderson has spent some time in Brazil as the United boss realised players would benefit from a break at this time of year. Kilde: M.E.N
NightKeeper Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) 033 Years Chelsea spilte uavgjort hjemme mot Southend Endret 3. januar 2009 av NightKeeper
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 MOahahahahahaa!Dette var en priceless runde! Måtte det toppe seg med Guddommelig lykke for Presten!
Blax Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 90'+1' Mål! Chelsea 1, Southend United 1. Peter Clarke (Southend United) heading fra høyre side av fem-meteren i venstre kryss. Hihi, digg. Omkamp for Chelski
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Da mangler det bare at Preston vinner...
Windows8 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Spilte ikke Chel$ki med toppa lag eller? Tror dem uansett er mer keen på PL og CL.
Latias Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hoho, Chelsea må ut i omkamp! Haha, City. Har planer om å dominere England, men først må de lære seg å slå lag fra lavere divisjoner! :!:
Krukmeister Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Shitty :!: :!: :!: Først tap mot Brighton i ligacupen og nå dette! Tipper Sparky forsvinner ganske snart. :!:
Sameboe Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Shitty :!: :!: :!: Først tap mot Brighton i ligacupen og nå dette! Tipper Sparky forsvinner ganske snart. :!: De lar han nok sitte ut sesongen Han får jo kjøpe for en milliard nå, så man vet jo aldri hva han får inn
Latias Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Shitty :!: :!: :!: Først tap mot Brighton i ligacupen og nå dette! Tipper Sparky forsvinner ganske snart. :!: De lar han nok sitte ut sesongen Han får jo kjøpe for en milliard nå, så man vet jo aldri hva han får inn Han kan nok fort få sparken, med tanke på at det ikke var de nye eierne som ansatte han. Robinho og Ireland har dominert denne høsten, likevel er de like ved nedrykk! :!:
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Faen, Looserpool netta Jeg som hadde håpet på Preston seier eller uavgjort mtp kampprogrammet.
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Satse på de drar en Southend! Helt på slutten når pools supporterne har begynt å synge seierssangen sin. (den ene de har )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå