IcedInsanity Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Lurte på en ting: Skal Ronaldo spille forsvar mot Inter i CL? Hva i huleste mener du med det? Nei... Var bare noe kommentatorene sa! At kampen mot Inter var Ronaldo mot Zlakkan... Skjønte ikke helt den Har et godt tips til United nå: Hva med å skyte til siden for keeper...?! HAHAHA. Se på nr 2 hos Quito. JEG DÆVER. HAHA. Trodde det var en kjerring. HAHAHAHAH! Det sa KONA og!!! Regner med han mente at de var de to store spillerne mot hverandre..
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Regner med han mente at de var de to store spillerne mot hverandre.. aaaaah! AHHAHAH! Park litt stiv i lysken! hoho! Endret 21. desember 2008 av Jotun
Raste Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Fy faen Park!!! Anderson og Carrick er så gode at jeg blir kåt.
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Park gjør veldig mye bra han også! MEN han mangler ALLTID siste sorten! Irriterende
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Faen at Park ikke putter der. Så de siste 10 min av omgangen og vi overkjører jo dem!
Latias Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Fy faen, Rooney. Han skulle ha sentret til Ronaldo som stod helt umarkert ved sekstenmeteren... Skuffende uten mål.
Essem Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) Lurte på en ting: Skal Ronaldo spille forsvar mot Inter i CL? Hva i huleste mener du med det? Nei... Var bare noe kommentatorene sa! At kampen mot Inter var Ronaldo mot Zlakkan... Skjønte ikke helt den Langli sa at han var utmerket i alle posisjoner også, så kanskje de skal teste ham som midtstopper. Endret 21. desember 2008 av -drugiS-
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Dette er rett å slett frustrerende å se på, United spiller kontrollert å rolig, men avslutningene på mål har dem glemt på hotelet eller no.... Håpe det løsner i 2.omg.
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 andre omgang vinnes med kalassiffer hvis spillet fortsetter!
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Få inn assistmannen Giggs! Vi har jo plenty av assistmenn. Vi har bare ingen som putter!
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ja! Kan ikke se noen som helst grunn til å endre på midtbanen! Eneste måtte være Park! Kunne tenkt meg en annen... En som kan avslutte PÅ mål....
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hahaha! Håper ikke du trodde eg mente Nani! Skrev jo "PÅ mål", og mellomnavnet til Nani er jo "bomskudd"....
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Fantastisk god omgang. Slik som Carrick og Anderson holder på, trenger vi jo ikke Scholes. Hvis vi fortsetter slik etter pause, er jeg sikker på målene vil komme.
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Om vi ikke scorer i denne kampen etter å ha hatt så mange sjanser i 1. omgang... Nei da vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør. Noen forslag?
Windows8 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Keeperen er veldig god, ikke det at VDS ikke er det, men er ikke like moro å vinne på straffekonk.
Essem Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det var da litt voldsom reaksjon for å ikke score i klubb-VM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå