Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå kjenner eg aldeles ikke han Lawrenson eller ka han heter, men stoler mer på han enn dobbeltmoralist og juksepave Gerrard!

Haha

???

Skjønner ikke... Ikke tuller eg, og meine det gjør eg... Men men....

Skrevet

Man tror ikke på rykter om at det fins et rykte om at kanskje noen har hørt et rykte.

Forøvrig tror jeg et salg av Ronaldo hadde gjort det samme som salget av Beckham gjorde for klubben, fokus kom på riktig sted igjen.

Skrevet

Helt enig. Hvor mange trodde ikke at det kom til å gå att helvette når RvN forsvant? Salg av en spiller som tar mye plass, er ikke nødvendigvis bare negativt. Dessuten vil vi få masse penger til å kjøpe andre verdensstjerner.

Noen flere som skal døgne til kampen i mårra :cool: ?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Arsenal uten Henry er et godt eksempel. Nei, gidder ikke døgne, har hatt lite søvn denne uka, så nå skal jeg ta litt igjen før helga.

Skrevet
Helt enig. Hvor mange trodde ikke at det kom til å gå att helvette når RvN forsvant? Salg av en spiller som tar mye plass, er ikke nødvendigvis bare negativt. Dessuten vil vi få masse penger til å kjøpe andre verdensstjerner.

Jeg var for salget av RVN. Fyren satte seg selv over klubben i en periode da Saha spilte bedre, så jeg gråt ikke over det salget. Og United viste seg å spille bedre uten han, så det var helt greit for meg.

Tviler på at det blir noen døgning på meg, turneringen er verdiløs. Får dog se, skal uansett se Penguins i morgen natt, så får se om jeg orker å se United etterpå.

Skrevet

Jeg skal være lenge oppe ihvertfall. Får håpe du ikke stikker så tidlig som du gjorde i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...