Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Wow, merker jeg blir litt overrasket over hva folk skriver her nå. Håper det ikke var så mange som forventet 3 enkle poeng i dag? Tottenham er et av de beste lagene for øyeblikket, og når vi tillegg spiller borte sier det seg selv at det ikke kommer til å bli enkelt.

En omgang på det jevne. Verken bra eller dårlig. Vi har ballen mest, men sjansene er ganske jevnt fordelt mellom begge lag. Håper på ett litt høyere nivå i andreomgang slik at vi får med oss 3 poeng hjem til Old Trafford.

Edit: 1999 :love:

Endret av D'Amico
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gialorossi: Han har rett.

Dette burde ikke engang diskuteres.

Sheasy er ikke Ronaldo, han er spilleren som står for lojaliteten. Han er forstått at han kommer til å være den evige 2'er, og syter ikke av den grunn. Rett og Slett stallfyll, som klarer å tiltre hvilken som helst rolle på laget uten å drite seg direkte ut. Alle lag trenger slike typer.

Skrevet (endret)

På den ræva streamen jeg sitter på så det ut som om den ikke traff armen, men det står noe annet på vg.

Edit: VDS <3

Endret av Kiruk
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Van Der Sar har vært god idag!

Side 2k!

Skrevet (endret)

Hvorfor bruker Rafael venstrefoten når han kan bruke høyre å sentre? ARGH.

Scholes og Giggs, rutine kommer innpå. Jeg er ikke veldig imot det, men Anderson fortjener vel en liten stund å vise seg frem han og.

Endret av tc47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...