Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, nå kan du angre, det her er det største, beste, mest fantastiske og vakreste jeg har sett på en fotballbane. Måten de spiller sammen, gjør hverandre gode, enkeltprestasjoner, publikum, kommentatorene, Fergusons reaksjoner og så mye mye mer jeg ikke har tid eller krefter til å skrive ned. Dette må oppleves, skaff deg et opptak av kampen snarest. Jeg gråter gledestårer enda :cry:  :!:

8354299[/snapback]

Ja jeg må nok det. Men fra hvem?.... akkurat nå er det nok å vite at vi er sikker videre ...

Skrevet (endret)

Et tap for United, men vil da ønske Ronaldo lykke til videre. Ser imidlertid ikke hva han skal der å gjøre nå. Han er da kongen i United. :D

Endret av Nevnarion
Skrevet

Da blir jeg ganske sur og lei meg. Han er et av vårres viktigste angrepsvåpen. Og tenk bare på hvilken spiller han vil bli i fremtiden!

Skrevet

Det skjer ikke denne sommeren i hvert fall, så det er det ikke noe å si om. Det er klart, sluttresultatet ble 7-1 til United. Hør på de vakre sifrene, 7-1 :!: Nei, nå skal vi kose oss! :fun:

Skrevet

Ronaldo havner ikke i Real Madri, han er født til å spille for United og kommer til å gjøre det leeenge. Han er dum vis han drar fra United.

Skrevet
Hva sier dere hvis C. Ronaldo havner i Madrid?

8354465[/snapback]

Det skjer ikke. Det finnes ingen grunner til at han skulle velge de fremfor manu. Kanksje været.

Skrevet (endret)

Man Utd-fans må være verdens gladeste mennesker for øyeblikket.

Det er isåfall jeg.

Superglad!

Elsker United!

Endret av Toska92
Skrevet (endret)

Husk at Real er en stor klubb. Og vi må heller ikke se bort i fra at han havner der.

Edit: Jeg vil bare diskutere, ikke flame.

Endret av Onyx
Skrevet

Den beste kampen på veldig veldig lenge...

Sykt rett og slett.

3 engelske lag videre. Er det noen tvil om hvilken liga som er best?

United <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...