GLN Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Dere som skal finne kallenavn for Berbatov: Offsidetov
Sameboe Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Dere som skal finne kallenavn for Berbatov: Offsidetov Vi har jo kallenavn på han, enkelt og greit er det også. nemlig Berba
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Har u sett, nå kan jeg også få opp formet skikkelig (About time). Så ikke United i går (Så Real), men så måla. Rooney der han drar seg ut og på et eller annet vis klarer å hente såpass med kraft at'n går inn - konge.
LowBalls Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor kan jeg se highlights fra kampen igår?
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor kan jeg se highlights fra kampen igår? YouTube'It
LowBalls Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor kan jeg se highlights fra kampen igår? YouTube'It De videoene blir jo fjerna..
Sameboe Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor kan jeg se highlights fra kampen igår? YouTube'It De videoene blir jo fjerna.. soccertube it da
InsertNumLock Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Kjør den lydløs, http://www.dailymotion.com/search/manchest...c_news?from=rss
Liddell Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Grattis med da'n ta tc47 Du blir 17 ja, da er du bittelitt eldre enn meg, har bursdag i desember. Haha, jeg blir også 17 i desember
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Takker Jefe, en av de som er oppe like lenge som meg 17 ja! Bare for å holde on topic, Neville løp utrolig mye i første omgangen; av og til mer avansert enn Ronaldo Grattis Tc, nå har du blitt stor, og må ta ansvar for egne innlegg, og du må da skrive mer seriøst. Se på meg - Hvor mye forandra jeg meg når jeg turna 18? :!: Hvor kan jeg se highlights fra kampen igår? YouTube'It De videoene blir jo fjerna.. soccertube it da Somthing-tube it
Geir M Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Meget bra kamp i går. Berbatov fungerer veldig bra sammen med resten av laget nå. Mange gode pasninger, og han viser at han har et veldig fint blikk for spillet i tillegg til goalgetteregenskaper. Rooney fortsetter å score, og Ronaldo kommer vel skikkelig i gang snart. Dette ser veldig bra ut.
Movieheart Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er ikke over 20. Tror det er kun Limbeck, Game og Geri M kanskje som er over 20. Er i hvert fall det jeg har fått inntrykk av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå