Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle Park ikke få starte denne egentlig? Han sugde ikke sist han fikk sjansen. Det gjelder å være smart når en tar ut laget og det synes jeg Ferguson har vært nå. Bare Neville jeg er sånn smålig misfornøyd med. Kanskje Anderson fikk en skade under oppkjøringen eller noe?

 

Forstår ikke hvorfor dere er så misfornøyde. Det oser jo klasse over laget vi starter med. I tillegg har vi Tevez og Ronaldo som kan komme inn i 2. omgangen og forandre kampen totalt.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle Park ikke få starte denne egentlig? Han sugde ikke sist han fikk sjansen. Det gjelder å være smart når en tar ut laget og det synes jeg Ferguson har vært nå. Bare Neville jeg er sånn smålig misfornøyd med. Kanskje Anderson fikk en skade under oppkjøringen eller noe?

 

Forstår ikke hvorfor dere er så misfornøyde. Det oser jo klasse over laget vi starter med. I tillegg har vi Tevez og Ronaldo som kan komme inn i 2. omgangen og forandre kampen totalt.

Fordi vi, eller ihvertfall jeg vil ha kanter! føler vi spiller mye bedre med det.

Trodde aldri Nani ble droppet i denne kampen. :(

 

Edit: Anderson er greit ikke er med - han har ikke vært veldig positiv i de kampene han har spilt. ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Herregud så fette latterlig folk er her. Vi starter jo med en ballsikker og _løpssterk_ midtbane, som er det desidert viktigste i en slik kamp, uten tvil. Vi trenger ikke spillere som Ronaldo, og til dels Nani, som er mye slappere på den defensive jobbingen enn de som skal utpå der nå. Jeg støtter SAF helt ut, og synes det er hårreisende hvordan enkelte her reagerer på uttaket.

Lenke til kommentar
Taper vi denne kampen, noe vi gjør med det laget, så skal faen meg SAF få svare for seg. Kjenner at jeg ble smått provosert over laguttaket. Anderson utelatt, WTF!?!? Potensiell matchvinner type, med sine offensive raid....

 

Legger vi oss i egen 16m og bare satser på kontringer går jeg å henger meg, det kommer aldri til å gå.

 

Kjedelig at kampen er tapt før den er spillt. Park fra start liksom. Herre jesus

Anderson potensiell matchvinner? Med 0 mål? ^^

 

Neida, men han har da ikke vært iform iår i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Herregud så fette latterlig folk er her. Vi starter jo med en ballsikker og _løpssterk_ midtbane, som er det desidert viktigste i en slik kamp, uten tvil. Vi trenger ikke spillere som Ronaldo, og til dels Nani, som er mye slappere på den defensive jobbingen enn de som skal utpå der nå. Jeg støtter SAF helt ut, og synes det er hårreisende hvordan enkelte her reagerer på uttaket.

Må jo få lov å diskutere

Lenke til kommentar
Herregud så fette latterlig folk er her. Vi starter jo med en ballsikker og _løpssterk_ midtbane, som er det desidert viktigste i en slik kamp, uten tvil. Vi trenger ikke spillere som Ronaldo, og til dels Nani, som er mye slappere på den defensive jobbingen enn de som skal utpå der nå. Jeg støtter SAF helt ut, og synes det er hårreisende hvordan enkelte her reagerer på uttaket.

Vi trenger matchvinnere, Nani karer også de defensive løpene - det har han bevist før - men selvsagt med vett i hodet.

Vi kommer til Brua for å ta 3 poeng, ihvertfall gjør jeg det. Vi spilte mot Scouserne uten vinger, noe som ikke gikk bra. :)

Lenke til kommentar
Herregud så fette latterlig folk er her. Vi starter jo med en ballsikker og _løpssterk_ midtbane, som er det desidert viktigste i en slik kamp, uten tvil. Vi trenger ikke spillere som Ronaldo, og til dels Nani, som er mye slappere på den defensive jobbingen enn de som skal utpå der nå. Jeg støtter SAF helt ut, og synes det er hårreisende hvordan enkelte her reagerer på uttaket.

Vi trenger matchvinnere, Nani karer også de defensive løpene - det har han bevist før - men selvsagt med vett i hodet.

Vi kommer til Brua for å ta 3 poeng, ihvertfall gjør jeg det. Vi spilte mot Scouserne uten vinger, noe som ikke gikk bra. :)

Dette kommer til å bli en heeelt annen kamp. Chelsea har jevnt over bare verdensklasse-spillere, Liverpool har 2-3. Jeg kan være enig i at Nani kanskje skulle fått en plass, men jeg synes Park spilte bra mot Villareal, og synes det er fortjent at han får sjangsen her.

Lenke til kommentar
Herregud så fette latterlig folk er her. Vi starter jo med en ballsikker og _løpssterk_ midtbane, som er det desidert viktigste i en slik kamp, uten tvil. Vi trenger ikke spillere som Ronaldo, og til dels Nani, som er mye slappere på den defensive jobbingen enn de som skal utpå der nå. Jeg støtter SAF helt ut, og synes det er hårreisende hvordan enkelte her reagerer på uttaket.

Vi trenger matchvinnere, Nani karer også de defensive løpene - det har han bevist før - men selvsagt med vett i hodet.

Vi kommer til Brua for å ta 3 poeng, ihvertfall gjør jeg det. Vi spilte mot Scouserne uten vinger, noe som ikke gikk bra. :)

Dette kommer til å bli en heeelt annen kamp. Chelsea har jevnt over bare verdensklasse-spillere, Liverpool har 2-3. Jeg kan være enig i at Nani kanskje skulle fått en plass, men jeg synes Park spilte bra mot Villareal, og synes det er fortjent at han får sjangsen her.

Det er vel bare Nani jeg personlig etterlyser, Park er jeg Helt enig i, han er også god på vingen, selv om han enkelte ganger trekker seg innover i banen. :)

 

Men jeg ville hatt Nani!

Jeg sier selvsagt ikke at kampen er avgjort på noen måte, men jeg tror vi hadde stått bedre rustet utpå der i første omgang hvis vi hadde hatt Nani der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...