Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Typisk at kampen skal begynne kl. 15:00 på en dag jeg ikke er hjemme før 17:00... :p

Skal se reprise av kampen kl. 18:40 på C+Sport 1, så håper ingen røper resultatet før det.

 

Men i dag har jeg en god følelse av at Chelseas lange rekke uten tap på brua er i veldig stor fare. :D

Og håper ikke SAF bruker Rooney, Ronaldo, Tevez og Berbatov fra start. Mye bedre hvis en av dem satt på benken og avgjorde kampen i 2. omgang.

For all del, håper inderlig ikke SAF bruker Berbatov, Tevez og Rooney på topp. Håper på Tevez, Rooney på topp, og Ron på kanten. Fra start altså.

 

Btw, går kampen på Canal + Sport HD idag?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For all del, håper inderlig ikke SAF bruker Berbatov, Tevez og Rooney på topp. Håper på Tevez, Rooney på topp, og Ron på kanten.

 

Det blir nok Berbatov - Tevez/Rooney tror nok en av de starter på benken i dag, midtbanen tror jeg ser omtrendt sånn ut Ronaldo - Scholes - Fletcher - Nani/Park/Giggs.

 

Hargreaves tror jeg starter på høyreback og Brown i midten selv etter godspillet til Evans i cl på onsdag.

 

 

 

Btw, går kampen på Canal + Sport HD idag?

 

 

Her har du en fin oversikt!

Lenke til kommentar
Jepp, synes Nani gjorde en veldig god kamp mot Villarreal. Kanskje han virkelig slår til også?

Nani og Ronaldo på hver sin kant, det er nesten så jeg forventer det etter Liverpool kampen. Klare kanter er et aktivum for oss... Nani og Evra linka bra i midtuka, så det hadde vært helt ulogisk å ta ut en rask og krativ dribbler mot Chelsea, imo.

 

Brown har forresten levert varene som midtstopper, en posisjon han jo opprinnelig kom fra. Brown må gjerne spille der fremfor Evans i en sånn kamp. Hazza, Rio, Brown, Evra virker jo sterkt nok på en god dag.

 

Hvem som spiller på topp er hipp som happ, men Tevez burde være rimelig bankers. Rooney eller Berbatov er et fett for meg, men satser på å få se begge iløpet av 90min :)

 

Footy vors med pils og WBA - Villa nu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...