Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryan Giggs blir evig rød? I følge Fergie så tar Giggs nå trenger kurset og det er fullt mulig fortsetter som Sunny og blir trener og ambasadør. Fergie sier også at han liker at store spillere fortsetter i klubben i andre roller.

 

Haha, tvilsomt "tilbud" :p Menne vi trenger nok i hovedsak en spiss, og kanskje noe backup i forsvar, så skremmende ut når Vidic var skada, og nå går jo Pique og så...

 

Ramos hadde vert en glitrende backup da, men jeg er usikker på om vi trenger det

 

<Vi har jo ikke bruk for penger når vi mister Ronaldo

 

Nja. Det er det Glazer vil ha.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ja hadde Real vore villige til å strippe seg sjølv såpass, så hadde det vore nesten fristande å takke og bukke. Det er jo ikkje akkurat verken aldrande eller talentlause spelarar, og for den summen i tillegg kunne vi også forsterka troppen med enda ein spelar eller to. *loves silly-seson*

 

En spiss og gjerne ein ung ein, ettersom SAF seier han vil fortsette å handle ungt og lovande vil absolutt ikkje vere dumt. Manucho kan jo bli klar for spel og han har kvalitetar som kan passe i PL, men det spørs sjølvsagt korleis han passar inn i systemet til United og om han har ei tilfredsstillande utvikling.

 

Huntelaar blir jo ofte nevnt, men eg ville venta og sett korleis han evt gjorde det i EM før eit evt kjøp, for å sjå han på ein anna arena enn i Nederlands liga, sjølv om at det muligens kan presse prisen. Ellers er der jo også mange andre spennande spelarar som ein kunne sett på. Eg trur likevel det blir viktig å sjå etter spelarar med litt andre kvalitetar enn Roon og Tevez, sånn at vi har litt andre alternativ i det offansive spelet.

Lenke til kommentar

Nei om dette hadde vore noko anna enn silly-season, Marca og skremselspropaganda (det ryktes jo at det ikkje er Real som vi ut med dette, men at det er dette SAF ville kreve for Ronaldo) så spørs det om eg hadde akseptert veddemålet om kassa med øl, men eg har ikkje trua på at det er mykje fnugg av sannheit i det.

 

Greit at Real vil ha gutten til Madrid, men det ville fortsatt svekke laget betraktelig.

 

Fant en fin artikkel fra Timesonline. Grei oppsummering av rykter osv, og forsåvidt ei nokonlunde oppsummering av kva som kan vere aktuelt.

 

Manchester United

 

Budget Whatever Sir Alex Ferguson wants, he will get.

 

Areas of need A pedigree striker to ease the goalscoring burden on Wayne Rooney, Carlos Tévez and Cristiano Ronaldo and, with doubts over Gary Neville’s future, a high-calibre right back.

 

Targets Luis Fabiano, the Seville and Brazil striker, is thought to be figuring prominently in Ferguson’s thoughts, although he is also an admirer of Tottenham’s Dimitar Berbatov and Klaas-Jan Huntelaar, of Ajax. Daniel Alves, of Seville, Micah Richards, of Manchester City, and Bayern Munich’s Philipp Lahm, are options in the full back position. Aaron Ramsey, the 17-year-old Cardiff City midfield player, is on the radar. United have already signed identical twins Fabio and Rafael Silva, young Brazilian full backs, and have bid for Jeremy Helen, the Rennes left back, and Darnel Situ, the France Under16 captain.

 

Surplus to requirements: Although Ferguson has said that he doesn’t expect anyone to leave, Gerard Piqué is close to joining Barcelona, while Mikaël Silvestre is expected to sign for Bordeaux. Louis Saha, the injury-prone France striker, is likely to be the most high-profile casualty.

 

Heile artikkelen med samme for alle klubbane i PL

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Orkar ikkje å lese gjennom mange sider bakover :p men i dag er jo ein ganske bra dag. For ni år sidan avslutta Manchester United ein heilt ubeskrivelig fantastisk sesong gjennom å vinne årets tredje trofe, Champions League-finala på Nou Camp, mot Bayern Munchen.

 

Gratulerer med 9-årsdagen.. :p

Lenke til kommentar
Jeg synes Brown var horribelt dårlig offensivt store deler av sesongen. Har til tider ligaens dårligste innleggsfot, men skjerpa seg noe vanvittig de siste kampene og serverte mange nydelige innlegg med begge bein.

 

Syntes nå han hadde en fin en forige kamp jeg :p

Lenke til kommentar
Ramos hadde vært bra som back-up, har du røyket bønne Limbeck? Eller var det ironisk? Ramos er verdens beste høyreback. Men RM kommer aldri til å selge han. Fremtidig kapteinsemne.

 

Det var litt ironisk angående budet

 

Bra. Trodde du nesten hadde rullet deg en feit ganja nå...

 

 

Er vi fortsatt COEx2? Ja, det er vi :) OH HAPPY DAYS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...