Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driter i om vi vinner med Drogba eller Grant mot oss, bare vi vinner

Ifølge SSN, skal United ha bydd 10£M for Dean Ashton. Rykter sier også at Bordeux (?) vil by på Silvestre.

Endret av Rexacurz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Scholes i 18 år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk. Blir vell rundt 5£M.

Endret av Rexacurz
Skrevet (endret)
Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Giggs i 18år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk.

Må være noe i den spilleren, Cardiff krever jo £5M for han, Liverpool har alt lagt inn bud på £3M.

Edit: Så linken over akkurat når jeg hadde postet dette, får håpe det er bull. :p

Endret av ErlendRU
Skrevet (endret)
Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Scholes i 18 år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk. Blir vell rundt 5£M.

Jeg synes da det du skrev først, en ny Giggs, hørtes riktigere ut hvis det er en kant med rå fart?

Endret av -drugiS-
Skrevet
Stussa litt på den jeg også:p Noen som har sitt gutten spille? eller hørt mye bra om han? har ikke hørt annet enn navnet på gutten før jeg...

Aldri sett han spille nei, men du har jo mulighet på Lørdag i FA cup finalen ;)

Skrevet (endret)

Må være noe med han ja. Håper dette stemmer. Håper også vi sikrer oss en spiss. Hadde vært kult med et back-talent også, men man kan da ikke bli for kravstor heller :p

[edit] Fabiano tror jeg kunne blitt et skikkelig knallkjøp. Synd han blir litt varm i toppen av og til. Men Fergie er flink med slike spillere.

Endret av Geir M
Skrevet

Håper på dette etter nyhetene i dag.

1. Aaron Ramsey

2. Luis Fabiano (siden Berbatov kommer til å koste litt for mye og Huntelaar skal bli pga. trenerne på Ajax osv.)

3. Dani Alves (bare hvis vi skal kjøpe en back)

Er bare nummer 2 vi TRENGER (en spiss) men ellers er de andre to veldig velkommen :)

Skrevet

det vi trenger mest er selvsagt en Forsvarsspiller, om det blir en Høyreback eller Midstopper (hvis vi ikke satser litt mer på Pique).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...