Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de nå helt tydelig gir f i ligaen, hvorfor lar de ikke flere ungdommer få prøve seg da fremfor spillere som 100% sikkert ikke er her til neste år? Har vi ingen på midtbanen som kan få spilletid fremfor Eriksen? Og hvorfor får Højlund fortsatt spille fremfor det gigantiske talentet vi har på benken i dag i samme posisjon? Højlund er vel kanskje en av de mest ubrukelige spillerne jeg har sett i denne klubben. Jada, han putter helt sikkert i dag bare fordi jeg påpeker hvor dårlig han har vært, men poenget mitt står likevel.

Samme gjelder forøvrig Lindeløf, men det er gjerne nok med en uerfaren i forsvar av gangen nå som Fredrickson starter.

Skrevet
ProphetSe7en skrev (17 minutter siden):

Ufortjent. Wolves har jo ikke eksistert i denne kampen før frisparket 

Utrolig å tape denne... men vi er ikke bedre. Er jo samme greiene alltid under Amorim, rett etter en fin seier så er det samme dritten igjen...

Skrevet
Golf'ern skrev (24 minutter siden):

Utrolig å tape denne... men vi er ikke bedre. Er jo samme greiene alltid under Amorim, rett etter en fin seier så er det samme dritten igjen...

Det er vel ikke så rart. Han har fortsatt de samme ubrukelige spillerne som EtH brukte en formue på å hente. Han kan jo ikke trylle heller. 

Hadde vi hatt en spiss så hadde vi vunnet flere kamper i år. Mange ganger vi har flest og de største sjansene, men har ingen fungerende spiss som kan omsette sjansene.

Det positive er at ungguttene hadde gode kamper og fikk verdifull erfaring 

Skrevet

Skaper jo endel sjanser. Har skapt 55 store sjanser hele sesongen (8 plass i PL..) 

Mangler bare å få en toppspiss som kan sette mange av de nå, så tror jeg ting ser mye bedre ut. Højlund har null selvtillit igjen på banen..

Flere andre som misbruker sjansene og selvfølgelig. Ser på deg Garnacho...😅

Ingenting går veien i PL, så godt man fortsatt er i EL. Må ta noe positivt. Eneste laget som er ubeseiret i EL/CL fortsatt da🙌

Drømmen hadde vært å få Cunha og Osimhen i sommer der fremme...

Skrevet

Har ingen tro på at vi vinner EL. Med stor sannsynlighet møter vi PL motstand i finalen, om vi kommer dit. Har dessverre ingen tro på at vi slår Tottenham, forsåvidt ikke AC heller. 

Men håper jeg tar feil og vi går helt til topps 

Skrevet

AC blir tøft. Spesielt borte. Hater å møte spanske lag generelt. Sist vi møtte de tellende var vel når Ander Herrera spilte der? Ble pissa på den gangen husker jeg..

• 2 uker senere...
Skrevet
Jotun skrev (15 timer siden):

Helt grei straffe, men rødt kort? Var ikke det litt voldsomt?

Såg nettopp highlights fra  kampen.  Skjønte lite av det røde kortet sjølv. Er  det "siste mann" som er in play her? merkelig uansett. 

Skrevet

Er vel at han fratar en soleklar målsjanse eller noe. Syns det var litt strengt.

Gaaaanske mange andre situasjoner iløpet av en sesong som heller burde vært rødt.

Skrevet

Det står vel i regelboka at hvis en forsvarsspiller hindrer en klar målsjanse uten å gå etter ballen så skal det være rødt kort.

Skrevet (endret)
Jotun skrev (20 minutter siden):

jaja......

Seier i Europa, tap i ligaen... om og om igjen. Man forventer tap før kampen... 

Spiller vi slik mot Bilbao kan vi ryke ut

Endret av Golf'ern
Skrevet

Er blitt vane å tape i PL så ikke overraskende lengre. 

Alt fokus mot Europa nå. Katastrofe sesong om ikke blir vinner der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...