Gå til innhold

Du vet du er nerd når..

Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Proxy-instillinger er da en enkel sak. Må fikse på det hver gang jeg installerer Firefox på en skole-PC. Kan ikke fordra IE, treg som faen...

Siindre: Shaddap! Man kan ikke "trenge og juksse", hva gjør man når man trenger? "Trenger å jukse" er det riktige her, man trenger å jukse. "Og" bruker du når det gjelder to ting, "ditt og datt", "jukse og fuske", "å" bruker man foran infinitiver, "å jukse", "å fuske", "å kjøre", "å gjøre noe, eller ikke å gjøre noe". Get it? Ingen regel uten unntak, husk det ;)

Helt riktig det, men ikke når det er to verb i setningen. "Å løpe og slå" "Å falle og rulle". Husk det ;)

Skrevet
Proxy-instillinger er da en enkel sak. Må fikse på det hver gang jeg installerer Firefox på en skole-PC. Kan ikke fordra IE, treg som faen...

Siindre: Shaddap! Man kan ikke "trenge og juksse", hva gjør man når man trenger? "Trenger å jukse" er det riktige her, man trenger å jukse. "Og" bruker du når det gjelder to ting, "ditt og datt", "jukse og fuske", "å" bruker man foran infinitiver, "å jukse", "å fuske", "å kjøre", "å gjøre noe, eller ikke å gjøre noe". Get it? Ingen regel uten unntak, husk det ;)

Helt riktig det, men ikke når det er to verb i setningen. "Å løpe og slå" "Å falle og rulle". Husk det ;)

Men er ikke snakk om både å trenge og å jukse, men om å trenge å jukse... Altså det er å jukse, man trenger... Ikke både jukse og trenge

Skrevet (endret)

100|10101 10110|101|10100 100|10101 101|10010 1110|101|10010|100 1110|11101|10010 100|10101 110|1111|10010|10011|10100|11101|10011 100|101|10100|10100|101

EDIT: Beklager eventuelle skrivefeil.

Endret av Semic
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det er mer nerd å spille wow på hytta syns nå jeg..

Skrevet

Faktisk! Det er kjempe nerdete. Skal man på hytta skal det være utedo og parafin lampe

Skrevet

Faktisk! Det er kjempe nerdete. Skal man på hytta skal det være utedo og parafin lampe

og skurrete nrk

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Og forfrysninger når du endelig kommer hjem fra en laang skitur:)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Men da er man UTE, sitter på hytta selv nå jeg :)

Skrevet

Jeg liker slalom, er jeg da ikke nerd? Var jo akkurat det jeg skrev. Nerder går ikke på ski. Men jeg anser meg selv om "filmnerd" og "pc-nerd". Lage .bat-filer og ødelegge skole-pcene til folk. hirr.

Skrevet
Nerder avskyr alt som heter skigåing. Fordi man KAN falle og brekke noe, evt slå seg.

nei... fordi det er kjedelig, og daut... slalom derimot, er noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...