Gå til innhold

-100c Cascade til Stoolman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke så enkelt å få disse til å starte på første forsøk? Mange justeringer som må gjøres før den i det hele tatt vil starte?

 

 

De starter altid opp på første forsøk men.... det er et hav av justeringer etc før den har riktig temperaturer og trykk på de forskjellige stegene etc.

 

Men so far so good :)

 

Kommer med noen kalde bilder om kun kort tid.

 

Stay tune :)

Lenke til kommentar

Må si meg ganske fornøyd med resultatene etter første oppstart.Hverken HX eller noe annet er isolert enda (bortsett fra evap slangen) Etter 5 minutter så det slik ut i HX boksen:

 

cascade-test-steg2-kald-HX.jpg

 

Temperaturen på CPU evaporatoren var da :-100,6c

test-steg2--5-minutter.jpg

 

Etter at den har kjørt i noen minutter til krøp den ned i -109,9c..... dam det var skummelt nære -110c :)

 

_1099c.jpg

 

Da er det bare å starte med finjusteringer og klargjøring av isolasjon etc før den kan testkjøres på CPU.

Endret av Overklokk
Lenke til kommentar
Må si meg ganske fornøyd med resultatene etter første oppstart.Hverken HX eller noe annet er isolert enda (bortsett fra evap slangen) Etter 5 minutter så det slik ut i HX boksen:

 

cascade-test-steg2-kald-HX.jpg

 

Temperaturen på CPU evaporatoren var da :-100,6c

test-steg2--5-minutter.jpg

 

Etter at den har kjørt i noen minutter til krøp den ned i -109,9c..... dam det var skummelt nære -110c :)

 

_1099c.jpg

 

Da er det bare å starte med finjusteringer og klargjøring av isolasjon etc før den kan testkjøres på CPU.

Kjell Erik!: Jeg tror jeg elsker deg!!! ;):thumbup:

110 grader uten tuning... dette må jo bare bli bra... Hvsi jeg bare kunne bli kvitt den H****tes feberen nå.. så kunne jeg iallefall benchet Intel 670 prosessor på nitrogen... man må jo ha noe å gjøre når man venter...

Lenke til kommentar

Feber stoolman?

Kan du ikke avlegge KEB et besøk da, så blir du jo kvitt den! :p

Ser i alle fall ut til at han kan få ned "feber´n" på litt av hvert der!

Minus 109,9grader er jo nesten ubegripelig kaldt!

Aner vi 120minus her, etter fintuning?

Rent ut sagt; det står respekt av dette! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...