Gå til innhold

FuckFriend tråden! Noe utenom det vanlige?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller bare spørre:

1. Blir du med meg hjem på grandiosa og puling?

får du ja,bra. får du nei(eller en klessing) kan du svare med "liker du ikke grandiosa?"

2. Pleier du å ligge på magen din? hun: nei. du: Kan jeg?

Tror hun sier nei til pulinga for alle liker Grandiosa

Tenker hun sier: Ja og nei. Hvem faen har lyst på grandis mens dem puler?

 

Si heller: Har du lyst til å pule og spise litt grandis etterpå? da tenker jeg... lol...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Lurer på hvor mange gode venninner vil synes at det er helt greit at man masserer dem.

Da vil det nok skjønne at det er ugler i mosen. :whistle:

 

Man kan fint bruke den på dama da!

Neh :p

 

Mange gutter som smelter for den der i hvertfall... Men kanskje ikke begynne med bar rygg og å åpne bhen.. Kan virke suspekt...

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange gode venninner vil synes at det er helt greit at man masserer dem.

Da vil det nok skjønne at det er ugler i mosen. :whistle:

 

Man kan fint bruke den på dama da!

Neh :p

 

Mange gutter som smelter for den der i hvertfall... Men kanskje ikke begynne med bar rygg og å åpne bhen.. Kan virke suspekt...

Nah...

Man får ikke "tak" så derfor må man iallefall dra opp toppen litt. Etter et par ganger, så går det sikkert greit å åpne BH'en også.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange gode venninner vil synes at det er helt greit at man masserer dem.

Da vil det nok skjønne at det er ugler i mosen. :whistle:

 

Man kan fint bruke den på dama da!

Neh :p

 

Mange gutter som smelter for den der i hvertfall... Men kanskje ikke begynne med bar rygg og å åpne bhen.. Kan virke suspekt...

Kan ikke masere uten å åpne bh'n

Det gjør jeg alltid, uansett om jeg prøver på noe eller ikke.

 

Også bra å variere litt da. Prøver du det samme en gang til kan det hende hun blir irritert. FX, neste gang hun er over kan du masere henne uten at du prøver på noe sprell. Da vil du nok tjene på det i lengden, vise at du ikke bare er ute etter sex, prøver å være snill også :D

 

Gjør det når hu har mensen el no, går du ikke glipp av noe :thumbup:

 

-----------------------------

 

Men synes faktisk dere jenter at det er påtrengende om man åpner bh'n når man maserer ryggen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Merkelig at ingen hittil har nevnt beroligendemidler og sovemedikamenter. Lets face it. Er man virkelig desperat er f.eks rohypnol en veldig god venn. Folk blir liksom så avslappet og villige av det :ermm:

 

PS: Bare så det er sagt. Jeg har sterk avstand fra ulovlig bruk av rohypnol.

Lenke til kommentar
Kan ikke masere uten å åpne bh'n

Det gjør jeg alltid, uansett om jeg prøver på noe eller ikke.

Det er mange jenter som synes at det er rart nok å få en massasje med en lukket BH, så derfor er det greit å la den være igjen de først gangene.

jess, så er det en ide å spørre om lov, da!

Bare et spørsmål er nok til å skremme jenta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...