Gå til innhold

Forum-møte i Hønefoss 09.08, kom du også

Tonio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jej.. :dontgetit:

Snittet til nå av de som helt sikkert kommer er ~på 15.5, det vi skal gjøre er å bare prate litt. Det kommer ikke til å skje noe stort. =) Bare for å være litt sosial en gang i blandt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det hull er det håp.

Kanskje jeg også kommer. :ohmy:

Edit: Må jo dra og banke på rutene til darkness| en dag uansett...

Endret av Goophy
Skrevet
Jej.. :dontgetit:

Snittet til nå av de som helt sikkert kommer er ~på 15.5, det vi skal gjøre er å bare prate litt. Det kommer ikke til å skje noe stort. =) Bare for å være litt sosial en gang i blandt.

forum-møte? det blir jo helt feil.. kanskje bedre "HW-sosialtreff"

Skrevet
Jeg skulle gjerne kommet (som tidligere nevnt :p), men dessverre kan jeg ikke... Tar 1 og en halv time med tog, og siden jeg er ferdig på skolen klokken tre så kommer jeg dermed ikke før halv fem (sett at det går et tog i rett tid, hvilket jeg tviler på). Dessuten har jeg skole. Skole=lekser på ettermiddagstid...

Men jeg kommer en annen gangjeg :love:

Herr Brun

skole?

Skrevet

Veldig synd!^_~ Møtet ble kjempehyggelig, det ble tilsammen 8/9 stykker, og to av dem var kledd ut som pirater.

Picture035.jpg

Om noen av en eller annen grunn ønsker å se alle bildene som ble tatt på møte er det bare å si ifra. :)

Skrevet
Nja, mulig, mulig. Men hvis du ser på øynene og kroppsholdningen så ser du at de er påvirket av et eller annet. Et sterkt stoff av noe slag.

Sukker.

Skrevet
Hvem er på bildet Tonio? Kan ikke huske å ha sett de på hw før.

Hun ene er ikke medlem (til høyre) og hun andre er ikke såå aktiv, men kaller seg Ronja.

Jeg kledde meg ikke ut, det var bare de to.

Nisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...