Gå til innhold

Arcanite champion eller Reaper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig samlet meg nok materials til et av disse våpnene.

Hadde bestemt meg for champion, men nå er jeg i tvil.

Jeg er lvl 60 pally (retribution build) og liker 2h sverd. Min talent build tilsier vel champion (2h sword spesialisation) Jeg har også sett at jeg har rank 305 i 2 h sword og 300 i 2 axe.

Men procs på sverdet passer jo ikke helt for en pally, heale kan jeg jo gjøre selv....

Meninger?

V

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men er ikke den speeden på reaper tragisk, du er jo avhengig av crit crit og crit

Jeg tenkte å ta champion med crusader enchant. Ettersom pallyer er "redusert" til healer\buffer\disease removal, så er det jo greit med healing fra våpenet.

Takk for korreksjon og tilleggs info arro :)

V

Grendel, silvermoon,

Endret av vetle
Skrevet (endret)
Men er ikke den speeden på reaper tragisk, du er jo avhengig av crit crit og crit

Jeg tenkte å ta champion med crusader enchant. Ettersom pallyer er "redusert" til healer\buffer\disease removal, så er det jo greit med healing fra våpenet.

V

Grendel, silvermoon,

Nå vet jeg ikke hva paladiner foretrekker, men for en warrior er ikke weaponspeed på reaper tragisk men perfekt :D

Endret av likferd
Skrevet

V

Grendel, silvermoon,

Nå vet jeg ikke hva paladiner foretrekker, men for en warrior er ikke weaponspeed på reaper tragisk men perfekt :D

nei, den er for rask :roll: .

pendulum of doom :dribble: .

perfekt på level 40 :D

Skrevet

De fleste warriors/retri paladins jeg kjenner foretrekker slow speed og så høy som mulig dmg (ikke dps, men xxx-xxx)

Paladins bruker ofte slike treige våpen fordi da øker sjansen for å få en SoC proc.

Skrevet (endret)

hmm

ok, takk for gode innspill.

Da er jeg enda mer usikker..

Må vel finne noen som kan lage øksen og, eller kan den samme som evt skal lage sverdet lage øksa?

edit: Jeg må vel da finne en master axesmith...

Noen master axesmith på silvermoon som kan lage øksa i kveld?

V

(grendel)

Endret av vetle
Skrevet
hmm

ok, takk for gode innspill.

Da er jeg enda mer usikker..

Må vel finne noen som kan lage øksen og, eller kan den samme som evt skal lage sverdet lage øksa?

edit: Jeg må vel da finne en master axesmith...

Noen master axesmith på silvermoon som kan lage øksa i kveld?

V

(grendel)

Idrom

Skrevet
heter du idrom nå osmund? Eller er det en som du kjenner som kan lage øksa?

V

Jeg heter ingenting jeg =). Idrom er en annen (fra Sin) som kan lage Reaper ;)

Jeg hørte rykter om at Sin var det beste guildet noensinne. Uansett spill, uansett server. Bare rykter selvfølgelig. Og jeg vet ikke noe om Sin til å si om det er sant eller ikke..

Skrevet
heter du idrom nå osmund? Eller er det en som du kjenner som kan lage øksa?

V

Jeg heter ingenting jeg =). Idrom er en annen (fra Sin) som kan lage Reaper ;)

Jeg hørte rykter om at Sin var det beste guildet noensinne. Uansett spill, uansett server. Bare rykter selvfølgelig. Og jeg vet ikke noe om Sin til å si om det er sant eller ikke..

Inner Sanctum er vel bedre?

Skrevet
veldig OT men hva hjelper crusader enchant for?  :blush:

"Permanently enchant a melee weapon so that often when attacking in melee it heals for 75 to 125 and increases Strength by 100 for 15 sec."

takk ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...