Gå til innhold

Total War: "Rome: Barbarian Invasion"-tråden!

Skal dere gå til annskaffelse av Rome: Barbarian Invasion?  

77 stemmer

1. 1. Skal dere gå til annskaffelse av Rome: Barbarian Invasion?

• Ja
      44
    • Nei
      13
    • Vet ikke
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Høh? Jeg startet en tråd om Barbarian Invasion, så blir den plutselig til en poll-tråd... :huh:

Jaja, fint det. Har stemt ja. :)

EDIT: Siden jeg aldri hadde originalen (har Rome, men ikke originalt :blush: ) av Rome, skal jeg gå til anskaffelse av Gold-utgaven (som helt sikkert kommer), så får jeg begge to i samme slengen. :yes:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet
men så er jo det historisk riktig også da, det var vansklig å stoppe en fullt angrep fra hest

Før none fant ut at hvis man planta spisse stokker i bakken så hestene løp inn i dem så var det meget effektive.

Bueskyttere er også meget effektive, noe som franksmennene fant ut den harde måten ved Agincourt. Men det var 500+ år etter tiden hvor BI er satt.

Skrevet
men så er jo det historisk riktig også da, det var vansklig å stoppe en fullt angrep fra hest

Før none fant ut at hvis man planta spisse stokker i bakken så hestene løp inn i dem så var det meget effektive.

Bueskyttere er også meget effektive, noe som franksmennene fant ut den harde måten ved Agincourt. Men det var 500+ år etter tiden hvor BI er satt.

Og maskingæver! lolololol!!!!!

Ok, jeg bare måtte! Har lastet ned demoen, men ikke prøvd den enda :| . Hatt så mye å gjøre, men muligens det blir litt av den på et LAN jeg skal på idag!

Men coverbildet var stygt, R:TW bildet var veldig stilig, men ikke dette :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Tviler jeg nok på, slike ting blir nok ikke endret... ;)

Nåja, sånne småting er det lett å endre på. I Throne Of Darkness-utvidelsen til WC3 ble det vel mulig å få flere folk, eller? :hmm:

Uansett er det lett å endre slike små grenser. Men hva trener vi nå flere folk for? Hærer på 5000 folk er da mer enn nok, ikke bare for spilleren, men for PC'ene. Det er vel enda ingen maskiner som takler et så stort slag med høye grafikk-instillinger uten å få slapp FPS.

Skrevet

:love: Gleder meg veldig til spillet, skal ta fram rome total war å smake litt på

krigs følesen.Men korleis forandringer kommer det til fra rome total war til barbarian invasion

Skrevet

De største forandringene er ny kampanje (duh), nattslag og alle de nye enhetene. Videre vil det være rettet opp en del bugs (utviklerne sier de kommer til å gi ut en patch til de som ikke kjøper BI også).

Skrevet
De største forandringene er ny kampanje (duh), nattslag og alle de nye enhetene. Videre vil det være rettet opp en del bugs (utviklerne sier de kommer til å gi ut en patch til de som ikke kjøper BI også).

AI'en skal, ifølge utviklerne, også forbedres.

Skrevet

Veldig fin tråd den du linker til der ja DurinVIII. Spørsmål stilt av spillere som blir samlet inn og svart av utviklerne. Det var jo et lite opprør i RTW miljøet for en tid tilbake i forbindelse med bugs og mangel på patch. Tror denne tråden var ett av tiltakene utviklerne tok for å tilfredsstille spillerne. (Nå skal det nevnes at mangelen på patcher etter 1.2 må sies å være Activision sin skyld, siden de er de som ville måtte betalt utviklerne for dette arbeidet. Det syns i allfall jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...