Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, nå skjedde det samme igjen.vi whipet rett før vi skulle ta Serpentis, så plutselig dro en uten å si ifra, og da forsvant resten også.... tror faktisk jeg aldri blir ferdig med WC... :p er det bedre å respecce til frost nå som jeg er level 22?

talents nå er full fire: Improved Fireball 5/5, 2/2 Flame Throwing, 3/3 Improved Fire Blast, 1/1 Pyroblast og 2/2 Burning Soul. skal jeg respecce, i så fall, hvordan?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
La meg gjette, druiden blir første char til lvl70? :whistle:

 

<--- IMBA

 

Jeg gleder meg allerede til å bli banished.

7307379[/snapback]

Haha! Nesten som jeg skulle startet opp wow igjen bare for å danse slik som det :)

Lenke til kommentar

Fyttigrisen, jeg er så heldig i ST. Tok en tur med druiden bare for å se hvordan det gikk å soloe troll-bossene. De kan droppe Atal'ai spaulders, som har sinnsyke 193 armor, men random stats.

 

Første bossen var han som healer seg selv + setter ut healing-totems, så det tok 5-6 minutter med bash + regrowth/rejuv og frenzied regen. Penger fra ham. Neste var warlocken, grei skuring. Penger fra ham. Neste igjen var warrioren. En bash + regrowth holdt, og jammen dropper han ikke Atal'ai spaulders of agility. Skulle helst vært "of the monkey", men jeg skal ikke klage. :)

 

Like bra som den gangen jeg vant Atal'ai gloves of fiery wrath med magen. Hadde tenkt å kjøpe Inferno gloves (+33 firedmg), men så droppet disse med +27 firedmg og +9dmg/healing. :D

Lenke til kommentar

Herre min hatt, det er så sykt med UBRS. Joinet en pug med druiden (som tank), sammen med en snål warrior som overkompenserte så enormt. Han skulle tanke alle mobs, selv med rompegear og 1.2k hp mindre enn meg. Rend går ned, valor dropper, Beast går ned, og så.. "aim out of her!". *Hearth*

 

Jaja, fikk inn en ny warrior mens vi jobbet oss gjennom dragonkin/iron guards/assassins og så fikk Drakki juling. Jeg fikk en shard og questen til Breastplate of bloodthirst, så jeg er happy. Så tar jeg en titt i /lfg, og hva ser man da.. "LF warrior to UBRS, we just killed Rend".

Lenke til kommentar

Balle , skulle ha meg 30 spellpower enchant noe som koster 400g i mats på arathor.

Farmet i 7 timer + noe i banken og hadde alt klart.

Fant meg en enchanter i et bra guild som et ferdig med aq 40 ikke noe 60 guildless.

 

Trader han all mats, så tar han av deg gearet leaver gruppen og HS

 

alt borte. ;)

 

Jeh kontakter guildet hans so dem sier de har han på telefonen og internetten hans funker ikke og kontoen hans er hacket

 

Jeg trur dette er ren scam og han har alt gearet i baggen.

Han kommer nok tilbake med full t2 og sier at GM fixet det og ga han gearet tilbake. Hvorfor skal hans konto hackes de få timeme nettet hans er nede.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...