Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uul, jeg er så lei av snolker som absolutt må trille på stitchings. Altså, nå er det ikke sånn at jeg forventer å få stitchings uten konkurranse, men når folk ikke engang har carapace, burde de faenmeg kunne passe på dem.

 

"Nei, jeg bare skal ha dem i tilfelle, jeg."

"Ja, ok, men så har jeg absolutt alt bortsett fra stitchings, og kan plukke opp chesten min når jeg har 5 til. Jeg må ikke vente på at kanskje, en dag i UBRS, så dropper carapace og kanskje jeg vinner."

"Åja." *Need*

 

Edit: endelig ferdig med smoking heart, jaffal.

Lenke til kommentar
hvor kan min lvl 30 hunter grinde? helst steder uten skinning, pga jeg vil tjene litt penger på han i itllegg :)

7361733[/snapback]

 

Og du tjener ikke penger på skinning?

7361972[/snapback]

har ikke skinning på han sååh

 

edit: endte opp med undeads i duskwood :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
hvor kan min lvl 30 hunter grinde? helst steder uten skinning, pga jeg vil tjene litt penger på han i itllegg :)

7361733[/snapback]

 

Og du tjener ikke penger på skinning?

7361972[/snapback]

har ikke skinning på han sååh

7362000[/snapback]

 

Så du vil helst grinde humanoids, altså! Stikk ned til 1kN elns, tror jeg er greit. Nei, vent! Stikk nede ved Booty Bay! Masse pirater rundt den lvl'n der :)

Lenke til kommentar

GAH. skulle kommet en warning som det sto: Do you realy realy realy wanna destroy this questitem that is needed for completing a quest? if you destroy this item you need to leave un'goro crater, travel to UC then get the new item, travel back to Un'goro and use it again on an Ooze and then go back to UC for turning it in

 

spiller bare sporadisk på warlocken min og måtte ha plass til et nytt quest item som droppet fra en mob i ungoro, leiter gjennom backpacken min og finner et utrangert quest item, tror jeg, idet jeg har klikket itemet utenfor backpacken, kommer jeg på at det var et questitem som skulle leveres i UC :cry:

 

får trøste meg med Seinfeld istedet

Lenke til kommentar
GAH. skulle kommet en warning som det sto: Do you realy realy realy wanna destroy this questitem that is needed for completing a quest? if you destroy this item you need to leave un'goro crater, travel to UC then get the new item, travel back to Un'goro and use it again on an Ooze and then go back to UC for turning it in

 

spiller bare sporadisk på warlocken min og måtte ha plass til et nytt quest item som droppet fra en mob i ungoro, leiter gjennom backpacken min og finner et utrangert quest item, tror jeg, idet jeg har klikket itemet utenfor backpacken, kommer jeg på at det var et questitem som skulle leveres i UC :cry:

 

får trøste meg med Seinfeld istedet

7364373[/snapback]

Så enig så enig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...