Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Bare lurer på en ting ang kanselering av sin wow-konto.

 

Er i en ganske opptatt periode der jeg ikke har noe særlig tid til å spille WoW, så tenkte jeg skulle kansellere "recurring subscription."

 

Og da kommer spørsmålet mitt: Vil kontoen min være der i all tid? Den blir vel ikke slettet på noen måte? Kan jeg komme tilbake i fks juni og starte en ny subscription uten at noe som helst har skjedd.

 

Blizzard gjorde det så stort ut av å kansellere at det virket nesten som om jeg slettet kontoen, så er derfor jeg spør.

 

Mvh,

_thomas

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er fryktelig glad i allyene i battlegroupen jeg er i. Her har vi AS og SP, de klarer å ta tilbake SP når vi har to marshals igjen, og de lar seg distrahere av en ensom druid som humper mot SP i bearform. Sånn ca. ti-femten ganger gjør jeg det, drar med meg 5-6 allyer fra flagget til broen, hvor jeg så dør etter litt.

 

Jaja, kanskje derfor jeg har blitt 2/3 exalted på en 6-7 timer. :)

 

Edit: knis, de er fantastiske. Samme skjer igjen. Vi har SP, og jeg charger inn i AS gy, 4-5 folk prøver å ta meg istedenfor å hindre flagget i å bli stjålet.

Lenke til kommentar
Så genialt guildname her i dag "Get epix or die tryin".

7225104[/snapback]

Og jeg ble drept av en shaman ifra "Sapped Girls Don't Say No".

7225144[/snapback]

Ble ikke de som laget den guilden bannet eller no? En kompis fortalte.. Eller så skulle de lage en guild med et værre navn..

7226409[/snapback]

 

den guilden med sapped girls don't say no er du fra Twiligtsh hammer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Sier du at horde faktisk vinner AV i din Battlegroup? I så fall dropper jeg flyttingen til Defias Brotherhood.

7296458[/snapback]

har du opplevd noe annet? :blink:

 

 

 

 

 

 

 

75033417v2_240x240_Front.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Sier du at horde faktisk vinner AV i din Battlegroup? I så fall dropper jeg flyttingen til Defias Brotherhood.

7296458[/snapback]

har du opplevd noe annet? :blink:

7296549[/snapback]

I min tid på Genjuros har jeg vært vitne til èn (én?) horde-seier i AV (etter at Battlegroups ble innført vel og merke).

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...