Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Sier du at horde faktisk vinner AV i din Battlegroup? I så fall dropper jeg flyttingen til Defias Brotherhood.

7296458[/snapback]

 

 

Tja, ikke alltid, men jeg har 1 eller 2 AV-medaljer i backpacken temmelig lenge før jeg får nok til å cashe inn 3, for å si det sånn.

 

Selvfølgelig, av og til møter man folk som har noenlunde snøring og zerger Galvangar, IB tower, IB gy, Tower point og FW gy på løpende bånd.. som vi møtte på just nu. Men, stort sett er det allyer som dismounter og jager ensomme lvl51-horder over lengre strekninger.

 

Datasmurf: oldere enn oldest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMG. De armorene var sweet! Nå er huntern min på lvl 40, lykkelig med mount og det hele! :D

Eneste minuset: har ikke funnet noe bra armor enda! :(

7296962[/snapback]

 

Head/shoulders fra Herod, Gauntlets of divinity fra.. SM-cath-bossen eller Dragonscale gauntlets.. ellers bare plukker du med deg litt ymse leather/mail "of the monkey/tiger". Om du tar den enkle veien (BM), er det bare stats du trenger å bry deg med, siden dyret ditt tar all skaden.

Lenke til kommentar

gah, dårlige grupper dreper lysten til å spille videre. tenkte jeg skulle spille mage'n som er 21 for øyeblikket. drar da til WC, men begge gruppene blir oppløst etter første whipe. hvor giddalause er egentlig folk? trenger nå bare å drepe 7 dreadfangs og Serpentis, og vi hadde kommet veldig langt på vei, men da måtte en dra. etter han dro begynte flere å dra, og til slutt var jeg alene og måtte HS jeg også... "so close but yet so far". tenkte jeg skulle ha Cresent staff og Shizzelstick eller hva den heter før jeg lvl'er videre, men det kan jo ta år før jeg blir ferdig med WC...

Lenke til kommentar

tips til healing på patchwerk?

har planer om å ha trys for å få healing til å sitte nå på søndag. profilen min er i sig, og har funnet ut at jeg(selvbuffed uten pots) holder ut rett over 5min med spamhealing av heal rank1, den hitter for 1000 og critter for 1500, gikk opp til rank2 og den hitter for 1250 og critter for 1900, da holdt det bare i 3min og 20sek.

jeg vet at det er noe helt annet med masse pots og buffs + innervate men, noen som har tips på hvilke heals som bør bli brukt?

 

edit; rank også :p

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Heal rank 2 er fin. Du har jo nightfin soup (8 mp5), mageblood potion (12 mp5), brilliant mana oil (12 mp5) og spirit-fôr fra Blasted Lands for 32 ekstra mp5 og 50 spirit eller så. Regner med at du også har 3 piece transcendence og 3 poeng i meditation.

 

Det bør egentlig holde med BoW på topp (33 mp5 uten talents) og judgement of wisdom på Patchwerk. Spørs om du ikke til og med kan bruke rank 3 :>

Lenke til kommentar

Some notes to help you along the way:

 

Flash heal is your most inefficient spell you have. It is not a general purpose spell -- you should not be exclusively using it, or even using it at all on many encounters. Look at the alternatives:

 

- Heal rank 2. Heal rank 2 is the most efficient spell you have. You get 86% of your +heal (same as gheal), which means you should be healing for 1250 with a manacost of 174. In comparison, flash heal heals 1375 for 380mana. Healr2 gets 1.5x-2.0x the efficiency of flash depending on your +heal.

 

- Renew rank 3. Renew rank 3 gains +100% heal from +heal, so you can get stupid amounts like 1k heal for 105 mana. It's technically more efficient than healr2, but obviously takes 15 seconds to cast. This is an extremely good spell in situations where there's a not of ae dmg going around, and there's really no chance of anyone dying. Ie, you should be topping people off with this, not with flash.

 

- Gheal. Gheal will give you something a ratio of heal:mana of about 5:1. It's much lower than heal r2, but gives you a quite large heal/sec boost. If you have a mob that does decent steady damage, this is the way to go.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
gah, dårlige grupper dreper lysten til å spille videre.

7300198[/snapback]

 

Grunnen til at jeg aldri ha gjort instances, verken med min lvl 40 warrior eller 22 mage. Nei, nå lyger jeg. Jeg gjorde WC én gang med en RL venn. Vi dauet.

Det er i tillegg så forbannet krøkkete i WoW med aggro-kontroll og oversikt generelt. Kanskje pga manglende trening? :p

Lenke til kommentar
Hva i svarteste ...

 

Etter at jeg byttet passord kan jeg verken logge inn med det nye eller det gamle, og jeg er hundre prosent sikker på at jeg har skrevet det riktig. Jeg kan selvfølgelig ha leifet, hvis det ikke var for det faktum at akkurat det samme skjedde sist gang jeg byttet passord også.

7302841[/snapback]

 

Face it, noen i Blizzard hater deg

Lenke til kommentar
Heal rank 2 er fin. Du har jo nightfin soup (8 mp5), mageblood potion (12 mp5), brilliant mana oil (12 mp5) og spirit-fôr fra Blasted Lands for 32 ekstra mp5 og 50 spirit eller så. Regner med at du også har 3 piece transcendence og 3 poeng i meditation.

 

Det bør egentlig holde med BoW på topp (33 mp5 uten talents) og judgement of wisdom på Patchwerk. Spørs om du ikke til og med kan bruke rank 3 :>

7301877[/snapback]

tenkte det samme, for jeg kommer også mest sansynlig til å få en innervate inni der et sted også :)

 

Takker per-stian ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...