Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager kan jeg repetere alle Vasjir quests etter en faction change? :S ggbliz...

 

mhm, alle quests har resettet? Oo

Vet ikke er ihvertfall grusomt irriterende, det samme er gjort med twilight highlands.

 

Mister vel ikke rep?

Neida, så det er jo fint på en måte mtp. at man får masse rep ved å queste igjen.

Lenke til kommentar

Noen andre her som opplever at WoW kræsjer hvis du ser på en youtube film? Ca 5 sekunder etter jeg slår på en Youtube film i Firefox fryser pc'en totalt, og jeg må restarte. :S

 

Ja faktisk, har du installert noe latency reducer som går på lyd instillinger? Var en guide jeg leste gjennom der man kunna redusere latency ved hjelp av noen lyd konfigurasjoner.

Å etter dette opplevde jeg det samme som deg. Men etter Cataclysm blei alt greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Baradin Hold er lett. Trodde det skulle vøre litt vanskligere.

 

Har ikke prøvd den enda, men alle de jeg har snakket med har klart den rimelig greit.

Blir vel å ta han neste gan vi har Baradin Hold.

 

Han dropper 359 loot right?

Lenke til kommentar

Noen andre her som opplever at WoW kræsjer hvis du ser på en youtube film? Ca 5 sekunder etter jeg slår på en Youtube film i Firefox fryser pc'en totalt, og jeg må restarte. :S

 

Ja faktisk, har du installert noe latency reducer som går på lyd instillinger? Var en guide jeg leste gjennom der man kunna redusere latency ved hjelp av noen lyd konfigurasjoner.

Å etter dette opplevde jeg det samme som deg. Men etter Cataclysm blei alt greit.

 

Satt ned CPU multiplier ned til 07 istede for 09, og det fikset problemet. Dog er jeg 1ghz fra det jeg hadde før på prosessoren. Skal ordne det etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...