Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, jeg har lyst til å levle opp en ny character, alliance, har noen et tips eller to? har tenkt på priest eller warlock, er de morsomme? =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

:!: Pug i ZG med folk som aldri har vært der før funket ikke så bra.

Skrevet (endret)

gått fra level 36 til 38 på gnome roguen min. Desolace; jeg håper at jeg aldri må sette fot i de triste fjellene igjen, brenn.

hvorfor hopper jeg plutselig ut av WoW nå og ikke kommer inn igjen? :dontgetit:

så plutselig at flere av folk i guilden datt ut, så datt jeg ut og ikke kommer inn igjen :dontgetit:

EDIT: må kose på Gnomish Death Ray. møtte en 36 Tauren Shaman på veien inni Desolace.

Ambush, Gauge, Death ray, SS. han skjønte ikke hva som traff han :wee:

Endret av Spazz
Skrevet

6591897[/snapback]

nei han skjønte nok fint lite de 6 sekundene han var gouga...

Skrevet
Hmm, jeg begynner å bli litt lei av wow nå. Jeg gidder ikke å raide så mye, jeg vet ikke. Virker pauser?

6592630[/snapback]

Anbefaling: Freeze accounten. Jeg gjorde det for ca. 2 måneder siden, føler meg fri! :D

Skrevet
Hmm, jeg begynner å bli litt lei av wow nå. Jeg gidder ikke å raide så mye, jeg vet ikke. Virker pauser?

6592630[/snapback]

Anbefaling: Freeze accounten. Jeg gjorde det for ca. 2 måneder siden, føler meg fri! :D

6592646[/snapback]

Vill ha full t1 først, mangler bare chest og leggings. Hadde vært fint å ta en pause/avslutte sånn. Blir mye mindre tid til raiding når skolen begynner.

Skrevet

6591897[/snapback]

nei han skjønte nok fint lite de 6 sekundene han var gouga...

6592605[/snapback]

det jeg mente var at han bare måtte se seg selv dø, han kunne ikke gjøre noe med det.

Skrevet

Noen som vet om noen gode guider for rep grinding hos Dark spear trolls? Tenkte på quester/og innleveringer av materialer

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Noen som vet om noen gode guider for rep grinding hos Dark spear trolls? Tenkte på quester/og innleveringer av materialer

6593456[/snapback]

Noen sånt som dette?

Skrevet
Hmm.. Det var rart. For første gang har jeg sett at auctioneers snakker til hverandre =/

De sa på dwarvish "Skolde" til hverandre mange ganger :S

6593881[/snapback]

Det sier de når det er horde der.

Skrevet

56 nå. Tok 60-respeccen litt på forskudd, og gikk ned til PoM i arcane-treet og resten i fire. Fikk testet det ut når en druid/hunter-duo ganket meg i Fungal rock. PoM-Pyro-Fireblast på hunteren, 10% hp igjen, han la på sprang og ble knertet av noen gorillaer. 10% durabilityloss også, ikke gale. :)

Plukket også opp 2x sulfuron ingots for 525g, blir spennende å se om jeg får tjent noe på dem.

Må også si at jeg ikke skjønner helt hvorfor folk klager over at det tar så lang tid fra 50-60. Quester og ting å gjøre overalt, jo. :)

Skrevet

Noen som kan gi meg linken til den siden der det var en liste over endgame gear og hvor det droppet? Ikke thottbot eller allak, men en annen uten søkemulighet.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Her

Denne?

Endret av Slettet+987123897

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...