Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som er RaF'a kan grante en char fra den som RaF'a. 1 gan per andre lvl, man kan spare opp. kan bare gjøres på folk som er under granterens lvl...

hmm, så hvis jeg RAFer en fyr, og så lvler han opp til 60. Kan jeg da grante en av mine 30 lvls, som jeg lagde før han begynte å spille?

Han må grante deg, men ja. Da sitter han på 30 lvler som han kan bruke, uansett om den er lagd nå eller om 5 år siden...

Jeg var RAF med 2 stykker og lvla 1 til 60 med de. Etter det granta de en av mine 30 lvler hver og den havna i 60...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor faen i helvete skal den jævla School of Hard Knocks-Achievementen være så forbanna vanskelig? Har vært i EotS flere ganger enn jeg kan telle i dag og ikke én jævla gang har jeg fått kapra flagget. De få gangene jeg faktisk klarte å ta det med meg var det ingen der til å backe meg opp, så jeg daua jo selvfølgelig med en gang. JEG GIR OPP! Violet Proto Drake får bare være, uten et godt guild/gode teammates, ingen achievement.

Skrevet

Hvorfor faen i helvete skal den jævla School of Hard Knocks-Achievementen være så forbanna vanskelig? Har vært i EotS flere ganger enn jeg kan telle i dag og ikke én jævla gang har jeg fått kapra flagget. De få gangene jeg faktisk klarte å ta det med meg var det ingen der til å backe meg opp, så jeg daua jo selvfølgelig med en gang. JEG GIR OPP! Violet Proto Drake får bare være, uten et godt guild/gode teammates, ingen achievement.

Jeg gikk alene og klarte alle sammen på første forsøk.

Skrevet

Jobbe litt? Aner du hvor jævlig vanskelig det er når man er Ally på min server? Har faktisk vurdert å switche til horde bare for achievementen, da er jeg ihvertfall garantert å få den.

Skrevet

Jobbe litt? Aner du hvor jævlig vanskelig det er når man er Ally på min server? Har faktisk vurdert å switche til horde bare for achievementen, da er jeg ihvertfall garantert å få den.

Og jeg trodde min battlegroup var vanskelig. Ally taper 95% av gangene der. Men jeg som en pinglete liten restodruide klarte å knabbe flagget alene i fjor O.o

Skrevet (endret)

Fikk det nesten nå, men selvfølgelig er det ingen som gidder å backe opp, as always. Så jeg døde rett før målet, er ikke greit når man har 4 Hordies på nakken og ingen til å hjelpe.

*edit: dobbelpost

Endret av Therawyn
Skrevet

Jo, jeg vet hvor vanskelig det er. Battlegroupen jeg er i er totalt dominert av Horde. Vi blir slakta i enhver Battleground vi er i.

MEN... Jeg stressa meg gjennom 2 dager med EotS, og fikk den endelig til tilslutt.

Dette var dog i fjor. Dragen fikk jeg i jul. :)

Skrevet

Da får du en velfortjent GRATZ! av meg. :wee: Får håpe jeg er like "heldig". En eller annen gang må jeg vel få det.

Skrevet

Irriterer meg at når jeg spiller ally suger ally og når jeg spiller horde så suger horde i pvp-.-

Du har ikke tenkt på at det har noe med deg å gjøre? :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...