FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 den som er RaF'a kan grante en char fra den som RaF'a. 1 gan per andre lvl, man kan spare opp. kan bare gjøres på folk som er under granterens lvl... hmm, så hvis jeg RAFer en fyr, og så lvler han opp til 60. Kan jeg da grante en av mine 30 lvls, som jeg lagde før han begynte å spille? Han må grante deg, men ja. Da sitter han på 30 lvler som han kan bruke, uansett om den er lagd nå eller om 5 år siden... Jeg var RAF med 2 stykker og lvla 1 til 60 med de. Etter det granta de en av mine 30 lvler hver og den havna i 60...
Kea Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor faen i helvete skal den jævla School of Hard Knocks-Achievementen være så forbanna vanskelig? Har vært i EotS flere ganger enn jeg kan telle i dag og ikke én jævla gang har jeg fått kapra flagget. De få gangene jeg faktisk klarte å ta det med meg var det ingen der til å backe meg opp, så jeg daua jo selvfølgelig med en gang. JEG GIR OPP! Violet Proto Drake får bare være, uten et godt guild/gode teammates, ingen achievement.
Hansoen Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor faen i helvete skal den jævla School of Hard Knocks-Achievementen være så forbanna vanskelig? Har vært i EotS flere ganger enn jeg kan telle i dag og ikke én jævla gang har jeg fått kapra flagget. De få gangene jeg faktisk klarte å ta det med meg var det ingen der til å backe meg opp, så jeg daua jo selvfølgelig med en gang. JEG GIR OPP! Violet Proto Drake får bare være, uten et godt guild/gode teammates, ingen achievement. Jeg gikk alene og klarte alle sammen på første forsøk.
Slimda Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Hva, må du jobbe litt for en 310% flyvedrage? Nææ, overraskende.
Kea Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Jobbe litt? Aner du hvor jævlig vanskelig det er når man er Ally på min server? Har faktisk vurdert å switche til horde bare for achievementen, da er jeg ihvertfall garantert å få den.
Maeriwen Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Jobbe litt? Aner du hvor jævlig vanskelig det er når man er Ally på min server? Har faktisk vurdert å switche til horde bare for achievementen, da er jeg ihvertfall garantert å få den. Og jeg trodde min battlegroup var vanskelig. Ally taper 95% av gangene der. Men jeg som en pinglete liten restodruide klarte å knabbe flagget alene i fjor O.o
Kea Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 (endret) Fikk det nesten nå, men selvfølgelig er det ingen som gidder å backe opp, as always. Så jeg døde rett før målet, er ikke greit når man har 4 Hordies på nakken og ingen til å hjelpe. *edit: dobbelpost Endret 3. mai 2010 av Therawyn
Slimda Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Jo, jeg vet hvor vanskelig det er. Battlegroupen jeg er i er totalt dominert av Horde. Vi blir slakta i enhver Battleground vi er i. MEN... Jeg stressa meg gjennom 2 dager med EotS, og fikk den endelig til tilslutt. Dette var dog i fjor. Dragen fikk jeg i jul.
Kea Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Da får du en velfortjent GRATZ! av meg. Får håpe jeg er like "heldig". En eller annen gang må jeg vel få det.
Slimda Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Det er bare å fortsette å prøve. Evt. avtale en premade via Trade ellerno i forkant. Alt er mulig
nagina Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Desidert største WoW freaken for øyeblikket http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Taerar&cn=Caspi&gn=Refuge Skulle du lure hvorfor, wow completed ;P
Colado Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Desidert største WoW freaken for øyeblikket http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Taerar&cn=Caspi&gn=Refuge Skulle du lure hvorfor, wow completed ;P Hahaha, geek til tusen der altså, 2 plass og greier
Oxygen 07-12 Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Man kan jo sette på raid ikoner på folk, selv om man ikke er i gruppe med noen. Kan de andre da se den eller er det bare en selv som ser de?
Lightningwolf Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 (endret) Desidert største WoW freaken for øyeblikket http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Taerar&cn=Caspi&gn=Refuge Skulle du lure hvorfor, wow completed ;P Pfft, fyren var aldri Grand Marshal ^^ Edit: Marshal var visst med 1 L Endret 3. mai 2010 av Lightningwolf
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Irriterer meg at når jeg spiller ally suger ally og når jeg spiller horde så suger horde i pvp-.-
Hansoen Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Irriterer meg at når jeg spiller ally suger ally og når jeg spiller horde så suger horde i pvp-.- Du har ikke tenkt på at det har noe med deg å gjøre?
Knofle Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 ---- This TinyURL redirects to: http://www.hyperlinkcash.com/link.php?r=80918 37102c540997ef9f9696410b3aecd34f06e24208629 IKKE trykk
Colado Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 ---- This TinyURL redirects to: http://www.hyperlinkcash.com/link.php?r=80918 37102c540997ef9f9696410b3aecd34f06e24208629 IKKE trykk Greit og trykke, bare ikke last ned det som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå