Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
4 wipes på Lich king og han døde!

10 eller 25?

-

Ser ut som ICC heroic er krevende, tror neppe mange guilds kommer til LK med det første ;)

Om jeg ikke tar feil så har ensidia kommet til 3/12 i heroic.

Endret av nagina
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Enda godt ICC heroic ble skikkelig vanskelig, det er jo tross alt Lich King vi snakker om her!

Akkurat det det ikke ble. 8/12 bosser på heroic etter 1 dag?

Det argumentet fungerer ikke iom at det bare er 53 guilder som har tatt arthas på normal. :p Hvis 300-400 guilder hadde tatt 8 heroic bosser på releasedagen, så kanskje..!

Muhahaha!

Skrevet (endret)

8/12 er ikke 12/12, og der har du jo kongen selv, sammen med dronningen!

EDIT: AV daily bg, alle skal på død og liv rushe Drek med en gang, og det failer selvsagt hver gang fordi han dreper all dps-en med whirlwind ...

Endret av Dernel
Skrevet (endret)

Nettopp, har egentlig aldri likt hardmodes, selv om bossen er vanskelig er looten 5 stats bedre enn når du gjør han på normal, og der tar du han på første forsøket.

Greit nok at spillet skal være casual-vennlig, men det har blitt altfor mye av det. Er ikke like morsomt å raide i dag som det var i tbc, spilte ikke pretbc desverre, og gearet du får, er bare en liten oppgradering fra det du får fra heroics.

Husker første gang jeg faktisk raida, wipe etter wipe etter wipe på samma bossen i BT. :love:

Endret av Dernel
Skrevet
8/12 er ikke 12/12, og der har du jo kongen selv, sammen med dronningen!

EDIT: AV daily bg, alle skal på død og liv rushe Drek med en gang, og det failer selvsagt hver gang fordi han dreper all dps-en med whirlwind ...

Vi klarte de faktisk idag. Jeg fikk daily questen complete etter 2 forsøk. :)

Skrevet

Gearscore er noe dritt, chest 310, frostgear-chest (icebane) 348

Jeg kan ta på meg all møkkafrostgearet for å få høy nok score til ditt og datt ><

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...